کد خبر: ۶۰۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 13 May 2018
 
شهردار اردبیل گفت: شهرداری‌ها امروز به رغم محدودیت منابع مالی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و هنری را در اولویت رسالت حساس و خطیر خود قرار دادند که همچنان این روند با قدرت و صلابت پیگیری می‌شود.
 
به گزارش تابناک اردبیل، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه اختتامیه نشست روابط عمومی‌های شهرداری‌های شمال و شمالغرب کشور در اردبیل با اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب اردبیل به عنوان مهد ارادت به مکتب اهل بیت و تشیع اظهار کرد: ما در اردبیل در کنار عناصر ارزشمند تاریخی و تمدنی با یک عنصر طبیعی در مسیر توسعه‌یافتگی روبرو هستیم که از جمله آن می‌توان عنصر طبیعی و باارزش شورابیل را نام برد که 200 هکتار آن شامل سطح آب و در مجموع به مساحت 450 هکتار شورابیل به مکان حضور گردشگران با یک ظرفیت عظیم تبدیل شده است.
 
شهردار اردبیل گفت: در ابعاد تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی ما در اردبیل با کوه سبلان و مجموعه آب‌های گرم به عنوان یک فرصت استثنائی برای حضور گردشگران روبرو هستیم که قطعا وجود چنین ظرفیت‌هایی در استان اردبیل می‌تواند خیز بلندی را در مسیر توسعه پایدار رقم بزند.
 
لطف‌اللهیان در ادامه با برشمردن ماموریت روابط عمومی‌ها در گستردگی فعالیت شهرداری بیان کرد: نباید روابط عمومی‌ها مسئولیت خود را تنها در تهیه و انعکاس اخبار از عملکرد عمرانی خلاصه کنند بلکه با توجه به تغییر ماموریت سازمانی شهرداری‌ها انتظار می‌رود در شرایط موجود روابط عمومی‌ها به توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی اقدام کنند.
 
وی شهرداری‌ها را در تحقق اقتصاد مقاومتی نهادی پیشرو خواند و اضافه کرد: ما در نشست‌های بعدی می‌‌توانیم با تعریف یک افق و چشم‌انداز مناسب به سمتی حرکت کنیم تا به اهداف تعریف شده براساس توافق طرفین و همچنین دایر کردن دبیرخانه دائمی در این بخش اقدامی عملی و راستین انجام شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار