با برگزاری مراسم تکریم و معارفه و با حضور معاون امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۶۰۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 14 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان اردبیل که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد اظهار داشت: ورزش استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار مناسبی بوده و در چند سال گذشته سعی کردیم که در توسعه ورزش همگانی در این استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی استان سال گذشته با میزبانی از دو رویداد بین‌المللی والیبال در اردبیل رقم خورد و امروز شاهد هستیم که به برکت این میزبانی استان اردبیل دارای یک سالن استاندارد و مجهز برای برگزاری و میزبانی از مسابقات مختلف است.

مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تلاش داریم که برگزاری این رویدادهای بین‌المللی را در استان آذربایجان شرقی نیز محقق کنیم که در این راستا نیز مسابقات آسیایی والیبال با حضور 18 تیم تیرماه امسال در شهر تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جونان استان ادبیل نیز در این جلسه بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که با همکاری و تعامل با روسای تمامی هیئت‌های ورزشی و نیز دستگاه‌ها و نهادهای استان در راستای توسعه ورزش استان اردبیل در بخش‌های قهرمانی و همگانی فعالیت‌های لازم را انجام دهیم.

بهرام آقاخانی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به هدف‌های برنامه‌ریزی شده در ورزش استان برسیم نیاز داریم که خانواده بزرگ ورزش، پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی در کنار اداره کل ورزش و استان برای تعالی ورزش استان تلاش کنند.

با برگزاری آئین تکریم و معارفه از زحمات ایوب بهتاج به عنوان مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اردبیل قدردانی و بهرام آقاخانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار