معاون وزیر ورزش و جوانان:
معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل الگوئی موفق برای ورود بانوان به ورزشگاه‌هاست و باید دیر یا زود این اتفاق در سطح کشور رخ دهد.
کد خبر: ۶۰۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 15 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل الگوئی موفق برای ورود بانوان به ورزشگاه‌هاست و باید دیر یا زود این اتفاق در سطح کشور رخ دهد.

امیررضا خادم در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را دختران و بانوان تشکیل می‌دهند ما از ورزش بانوان به جد حمایت می‌کنیم به طوری که موفقیت اخیر آنها در رشته فوتسال و قهرمانی تیم بانوان کشورمان در سطح آسیا شور و نشاط و حس خوبی را به جامعه تزریق کرده است.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان علاقمندی بانوان را برای حضور در ورزشگاه‌ها یادآور شد و بیان کرد: سال گذشته در استان اردبیل مسابقات والیبال به صورت آسیایی و جهانی برگزار شد که بانوان با رعایت همه جوانب و به دور از حاشیه در ورزشگاه حاضر شده و نیمی از سالن را پر کردند.

خادم افزود: استان اردبیل نمونه و الگوی موفق برای حضور بانوان در سالن و میادین ورزشی است که انتظار می‌رود به دور از حاشیه‌سازی‌ها با همراهی خود خانواده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور بانوان در میادین ورزشی باشیم.

وی ضرورت تعامل و برقراری رابطه حسنه را با مسئولان استانی به ویژه استاندار، اعضای شورا، شهرداری و نمایندگان مجلس به مدیر کل جدید گوشزد کرد و گفت: این تعامل و ارتباط می‌تواند راهگشا در همه بخش‌ها باشد.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: استان‌های کشور چندان در حوزه جلب و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش عمل نکرده‌اند که انتظار می‌رود استان اردبیل به رغم نداشتن صنایع بزرگ در این حوزه موفق ورود پیدا کند تا با حمایتی که از سوی مدیران و مسئولان انجام می‌شود در یک فضای رقابتی خوب به دور از سرخوردگی و افراط و تفریط سرمایه‌گذاران در این حوزه موفق عمل کنند.

خادم افزود: متاسفانه در برخی فضای مدیریتی شاهد سوءاستفاده از حضور سرمایه‌گذاران هستیم که ضرورت دارد مدیران ورزش استان‌ها شجاعانه در حمایت از این بخش ورود پیدا کنند.

وی استان اردبیل را یکی از استان‌های با ظرفیت بی‌نظیر در حوزه ورزش و جوانان توصیف و اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار اردبیل بر راه‌اندازی پیست‌های اسکی زمستانی و تابستانی در این استان مدیر کل ورزش و جوانان باید توجهی جدی به برآورده شدن انتظار و مطالبه به حق استاندار اردبیل داشته باشد تا با ایجاد یک فضای مناسب در آینده بتوانیم اردبیل را به قطب ورزش اسکی تبدیل کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار