توکلی گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز ۴۰ هزار و ۷۳۴ نفر برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 15 May 2018
تابناک اردبیل: توکلی گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز ۴۰ هزار و ۷۳۴ نفر برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز ۴۰ هزار و ۷۳۴ نفر برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده اند.

توکلی تشریح کرد: در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی وتخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر برای جذب مجموعا ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین سازمان اوقاف وامور خیریه از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می‌یابد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند برای آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط، رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن با رعایت ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: از ۱۸ هزار و ۲۰۷ ظرفیت این آزمون استخدامی، ۱۷ هزار و ۳۶۸ ظرفیت مربوط به وزارت آموزش وپرورش است و ۷۲ ظرفیت مختص سازمان دامپزشکی کشور و ۱۳۸ ظرفیت برای سازمان شیلات کشور، ۲۷۰ ظرفیت برای وزارت راه و شهرسازی، ۲۰۰ ظرفیت مربوط به سازمان حفاظت محیط زیست، ۴۵ ظرفیت مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۲ ظرفیت مربوط به سازمان بیمه سلامت و ۲ ظرفیت مربوط به سازمان ملی زمین و مسکن و نهایتا ۱۰۰ ظرفیت مربوط به سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد بود.

وی با بیان زمان برگزاری پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: همانطور که قبلا اعلام شده این آزمون درروز جمعه ۱۵ تیرماه ۹۷ در شهر تهران و با توجه به آمار داوطلبان شرکت کننده حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد که متعاقبا حوزه‌های برگزاری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و کارت ورود به جلسه آزمون روز ۱۲ تیرماه بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبانی که ثبت نام کرده اند ضرورت دارد از روز سه شنبه ۱۲ تیرماه لغایت روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به سایت سازمان مراجعه کنند.

به گفته توکلی آمار نفرات ثبت نامی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیز که از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است، ۶ هزار و ۱۰۹ نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار