کد خبر: ۶۰۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 17 May 2018

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز چهارشنبه در نشستی با ضابطین قضایی افزود: نباید هیچگونه بی تفاوتی و سهل انگاری در این خصوص وجود داشته باشد. 
وی از زحمات و تلاش جهادگران نیروی انتظامی قدردانی و عملکرد این نیرو در سال گذشته از نظر افزایش کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ، مبارزه با مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، ارتقای امنیت اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه را مطلوب ارزیابی کرد.
وی اظهارامیدواری کرد با بررسی عملکرد سال های گذشته نقاط قوت و ضعف شناسایی و برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت گام های موثری در خدمت رسانی مطلوب برداشته شود.
او در ادامه به بحث دستگیری محکومان متواری پرداخت و افزود: اجرای احکام نمود عینی اجرای عدالت است و تمام تلاش های نیروی انتظامی از مرحله اطلاعاتی، دستگیری و مراحل رسیدگی در محاکم قضایی در اجرای احکام منجر به نتیجه می شود. 
وی اظهار کرد: دستگیری محکومان متواری مورد تاکید است و باید با همکاری تمام مجموعه های قضایی و انتظامی با استفاده از راهکارهای موجود اقدامات جدی تری در این زمینه انجام شود.
عتباتی همچنین با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: نقش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در تحقق شعار سال با اقدامات قضایی و انتظامی بسیار پررنگ است و مبارزه با قاچاق کالا و از بین بردن بسترهایی که می تواند به فعالیت های اقتصادی مشروع و قانونی لطمه وارد کند از راهکارهای اصلی و رونق تولید و اشتغال است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار