کد خبر: ۶۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 19 May 2018
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام محمدباقر فلسفی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان همه رسانه‌ها و قلم به دستان را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم چرا که گاه اخباری ضد و نقیض منتشر می‌شود که اصلاح و بازنشر صحیح آن مشکلات و برخی دشواری‌هایی را در روشن شدن افکار عمومی به همراه دارد.
 
وی به خروجی خبر منتشر شده از جلسه اخیر شورای اصلاح‌طلبان مبنی بر منع شدن هیئت رئیسه در پیگیری مطالبات خاطرنشان کرد: چنین تصمیم‌گیری و صحبتی نشده بلکه برعکس ما با اکثریت آرا اعضا و رئیس شورای اصلاح‌طلبان را موظف کردیم تا مطالبات اصلاح‌طلبان را به جد پیگیری کنند.
 
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل در واکنش به شایعه انتشار نامه اعتراض آمیز اعضای شورای اصلاح‌طلبان به استاندار اردبیل در واکنش به انتصابات اخیر بیان کرد: استاندار اردبیل نماینده عالی دولت است به طوری که مورد حمایت و همراهی جدی ماست و هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که عده‌ای پایبند به اصول و مرام دولت که برآمده از رای مردم و نگاه اصلاح‌طلبان هستند بخواهند در راستای تضعیف دولت قدمی بردارند.
 
فلسفی ادامه داد: ما نقد صحیح و سازنده را قبول داریم و معتقدیم نباید حمایت‌ها کورکورانه باشد و یا چشم بر حقایق ببندیم در حالی که در کنار این نقد دلسوزانه باید اصلاح امور انجام شود که این نقدها به معنای تضعیف دولت نیست.
 
وی در مورد انتصابات اخیر و برخی اظهارنظرهای عجیب در این زمینه گفت: عده‌ای علاقمند هستند تا برخی‌ها را یک شبه اصلاح‌طلب و یا اصولگرا یک شبه عزل و یا نصب یک شبه در گروه جریان انحرافی و یا در خط دلسوز نظام قرار دهند در حالی که واقعیت و مرام هر فرد کاملا در قالب احزاب و گروه‌ها و حضور در ستادهای انتخاباتی مشخص است و هیچ کس نمی‌تواند تفکر، اندیشه و طرز فکر دیگران را به عناوین مختلف مورد تاخت و تاز قرار دهد.
 
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل تصریح کرد: ما انتظار داریم تمام فعالان سیاسی، رسانه‌ای و فضاهای مجازی با انصاف در مورد انتصابات اخیر نقد و اظهارنظر خود را انجام دهند و اگر نسبت به فردی دلچرکین بوده و یا زاویه‌ داریم این روحیه را در اعمال نظر و قضاوت خود دخیل نکنیم.
 
فلسفی بیان کرد: دولت روحانی دولت اصلاح‌طلبان نیست و رئیس جمهور در هیچ جا مدعی چنین تفکری نبوده و ترکیب کابینه او نیز مشخص می‌کند که از همه گروه‌ها و احزاب در دولت او حضور دارند و به همین ترتیب نباید در استان اردبیل انتظار داشته باشیم که تمام انتصابات در مسیر و محور اصلاح‌طلبی باشد اما خط قرمز در انتخاب مدیران باید آنهایی باشندکه پایبند به آرمان رئیس جمهور بودند و حداقل در ستاد رقبای روحانی تلاشی انجام نداده باشند.
 
وی در مورد شایعه رایزنی پشت پرده با استاندار در حوزه انتصابات اخیر اظهار کرد: بنده به همراه فیضی و کریمی نمایندگان طیف امید مجلس دیداری را با استاندار اردبیل در ایام معارفه او داشتیم و خواستار توجه جدی به نیروهای اصلاح‌طلب و فعال در ستاد روحانی شدیم و به هیچ وجه معامله‌ای را در پشت پرده انجام ندادیم.
 
رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل در مورد احتمال کاندیداتوری خود برای انتخابان مجلس آینده افزود: اینها شایعه است تا بنده را در فعالیت خود در قالب ریاست شورای اصلاح‌طلبان به حاشیه برانند که بنده از آن به عنوان سنگ‌اندازی مدرن یاد می‌کنم.
 
فلسفی افزود: بنده همچنان به عنوان یک فرد باسابقه روشن در فعالیت‌های حزبی همچنان مصر به پیگیری آرمان اصلاح‌طلبی هستم و بدون قصد و غرض در این حوزه امیدواریم به موفقیت‌های دولت کمک کرده باشیم.
 
وی در مورد ارزیابی از عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم بیان کرد: باید در این زمینه مردم قضاوت کنند و ما هنوز در شورای اصلاح‌طلبان چنین صحبتی و مباجثی را مطرح نکردیم اما به نظر می‌رسد نمایندگان استان صادقانه و مجدانه تلاش می‌کنند تا در کنار استاندار در کنار جذب اعتبارات و پیگیری مطالبات مردم شایسته عمل کنند که قطعا در سایه عملکرد خود مورد قضاوت مردم قرار گرفته و در انتخابات وزن آنها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار