مهمان سومین برنامه ماه عسل ۹۷ مردی بود که خود را کاشف داروی سرطان می‌خواند.
کد خبر: ۶۰۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵ 20 May 2018

تابناک اردبیل: سومین برنامه ماه عسل در رمضان سال ۹۷ میزبان مهمانی از روستای مرزی کرج و قزوین و زادگاه مصدق بود.


او کشاورز است. ۳ برادر و ۶ خواهر هستند که خانوادگی به کار‌های مختلف مشغول هستند.
او گفت: آرزویی که مردم دارند او ندارد و تلاشش برای بشریت و انسانیت است.

از پدرش حساب می‌برد. چند سالی در اتاق بیهوشی و خدمات پزشکی کار کرده و کسی نیست که از خدمات پزشکی او بهره نبرده باشد.

او اختراعات زیادی ثبت کرده است و خود را فراتر از یک دانشمند می‌داند. او معتقد است در هرکاری و برای هر کاری که میگوید براساس دلایل علمی است.

در ادامه همسر او در برنامه حاضر شد و گفت: من به شوهرم ایمان دارم. او گفت که به دلیل فشار‌های ناشی از اختراعات زود عصبانی می‌شود.

او گفت: علمی که به ثروت و قدرت کشور نرسد علم نیست. نوشتن مقالات علم نیست. علم باید بهره و ثمر دهد. او بیان کرد که من اگر میگویم داروی سرطان را کشف کرده ام براساس عملیات‌هایی است که انجام داده ام و اطمینان دارم.

در ادامه برنامه دکتر مطلق متخصص سرطان و دکتر زرگران عضو هیات علمی گروه دارو‌های سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص طب سنتی در برنامه حاضر شدند.

در ادامه برنامه کلیپی از او پخش شد که او و خانواده اش به خاطر کشف و ادعای ساخت داروی سرطان تهدید شده است.

دکتر زرگران در ادامه برنامه از پروسه قانونی ثبت و ساخت یک دارو گفت و این که برای ساخت یک دارو باید یک تیم متشکل از چند متخصص انجام روی آن کار کنند. باید یک تیم متخصص فرمول و کار او را بررسی کنند تا دارو اثبات شود.

کاشف سرطان در ادامه برنامه گفت: حرف‌های دکتر زرگران به درد حرف می‌خورد و در عمل اینگونه نیست، چون وزارت بهداشت هر بار در کارم به نحوی خلل ایجاد می‌کند.

در ادامه دکتر مطلق متخصص سرطان و رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت از تاریخچه پزشکی و درمان گفت و این که فرایند کشف یک دارو زمان طولانی می‌برد. در طی چند دهه گذشته سرطان تا حدودی درمان شده است.

علیخانی در ادامه برنامه گفت: این که این کاشف بلاتکلیف مانده درست نیست و باید جوابی به او داده شود که ایا این دارو جواب می‌دهد برای درمان یا خیر.

در پایان کاشف داروی سرطان گفت: من این دارو را برای روند تایید به عنوان داروی سرطان در خارج از کشور اقدام کرده ام.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار