از فردا دوشنبه؛
بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد که از روز دوشنبه به مدت دو روز بارش‌های رگباری باران و تندباد بخش‌هایی از استان اردبیل را فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 20 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، پیش بینی شده که بارش های رگباری توام با رعد و برق و در برخی مناطق مناطق بارش تگرگ به مدت دو روز مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل را تحت تاثیر قرار دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز بارش باران و تندباد از فردا دوشنبه در این استان خبر داد و یادآور شد: پیش بینی می کنیم سامانه بارشی بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی استان فعال باشد.

علی دولتی مهر با اشاره به پیش بینی آغاز بارش ها از اواخر روز دوشنبه تصریح کرد: بارش باران رگباریی و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پدیده های قابل انتظار طی دو روز آینده است.

وی با اشاره به پیش بینی بارش ها طی ساعات بعد از ظهر تا شب متذکر شد: در این مدت یعنی از روز دوشنبه تا چهارشنبه به دلیل بارش های رگباری احتمال آبگرفتگی معابر بویژه در مرکز استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه در این مدت وزش باد و گاهی تندباد نیز دور از انتظار نخواهد بود، متذکر شد: سرعت تندباد در برخی مواقع و به صورت لحظه ای شدید خواهد بود و شهروندان باید در این خصوص موارد ایمنی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار