استاندار اردبیل در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان
استاندار اردبیل گفت:باید در انتقال مطالب به افکار عمومی اقدامی مثبت انجام شود چرا که به نظر می‌رسد گاه مطبوعات نیز نمی‌توانند پیام راستین را منتقل کنند.
کد خبر: ۶۰۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 22 May 2018
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار کرد: باید جلسات اعضای شورای روابط عمومی‌ها با خودشان و همچنین مدیران دستگاه‌های مختلف به صورت مرتب و با جمع‌بندی نقطه‌ نظرات معقول و منطقی به انجام برسد تا خروجی مناسبی را از این جلسات در بهبود کار و فرآیند فعالیت روابط عمومی‌ها شاهد باشیم. 
  
وی موضوع انعکاس عملکرد دولت را در حوزه‌های مختلف با تکیه بر ابتکار و نوآوری روابط عمومی‌ها و تعامل شایسته آنها با رسانه‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: فراتر از این مسیر اطلاع‌رسانی که گاه با چالش‌هایی روبرو می‌شود باید در انتقال مطالب به افکار عمومی و نهادهای اجرایی اقدامی مثبت انجام شود چرا که به نظر می‌رسد گاه مطبوعات و حتی فضای مجازی نیز نمی‌تواند پیام راستین را منتقل کنند. 
  
رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: در کنار بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی ضروری است تا بحث آموزش مورد توجه قرار گیرد چرا که به نظر می‌رسد گاه مطالب مطرح شده به درستی و عین واقعیت به سیستم اجرایی و عملیاتی منتقل نمی‌شود و یا آنها از اصل موضوع مطلع نیستند. 
  
بهنامجو بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی را در این حوزه به روابط عمومی‌ها توصیه کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید با جمع‌بندی اطلاعات و تجزیه و تحلیل دقیق در این حوزه بتوانند به معنای واقعی و براساس مستندات اطلاع‌رسانی صحیح و درست را با بیان هنرمندانه و جذاب انجام دهند. 
  
به گزارش ایسنا وی بیان کرد: ما اعتقاد راسخ به کار روابط عمومی‌ها و سختی و دشواری مسئولیت و ماموریت آنها داریم و انتظار می‌رود در یک فضای خلاقانه روابط عمومی‌ها بتوانند در انجام رسالت خود برای انعکاس کارهای انجام شده و ایجاد امیدواری در بین مردم همتی راستین داشته باشند. 
  
استاندار اردبیل برخی مشکلات پیش‌روی روابط عمومی‌ها را ناشی از عدم آشنایی مدیران روابط عمومی و حتی مدیران دستگاه‌های اجرایی به جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها اعلام و تصریح کرد: باید تلاش شود تا این موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار