مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی احداث خانه ووشو استان اردبیل بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 25 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام آقاخانی در دیدار با جمعی از اهالی ووشو استان اردبیل اظهار داشت: احداث خانه ووشو استان یکی از مهمترین اولویت‌ها در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی در استان بوده که با توجه به این امر عملیات اجرایی احداث این خانه بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: کلنگ احداث مجموعه پنج طبقه‌ای مجتمع ورزشی در استادیوم تختی اردبیل بعد از ماه مبارک رمضان بر زمین زده خواهد شد و یکی از این طبقات به عنوان خانه ووشو به هیئت ووشو استان اختصاص خواهد یافت و علاقمندان به این رشته با راه‌اندازی خانه ووشو می‌توانند خدمات منسجم‌تری را دریافت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیئت ووشو استان اردبیل جزو هیئت‌های مدال‌آور استان محسوب شده و در سطح کشور هم در ردیف هیئت‌های ووشو ممتاز قرار دارد که این امر بیانگر وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای قوی در استان در رشته ورزشی ووشو بوده که باید تلاش کنیم تا زمینه برای توسعه و گسترش این ورزش را در استان فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: یکی از رشته‌هایی که از سوی شهرداری اردبیل برای حضور در رقابت‌های لیگ کشوری مورد حمایت قرار خواهد گرفت، ووشو بوده و قرار است تفاهم نامه حمایت شهرداری از این رشته‌ها روز یکشنبه در شورای عالی ورزش استان به امضا برسد که امیدواریم این اقدام گامی در راستای حمایت از این رشته ورزشی و توسعه آن در بین جوانان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی در بین مردم استان و به ویژه جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنییم تا از هیئت‌های ورزشی فعال در سطح استان حمایت کنیم که انتظار می‌رود این هیئت‌ها نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را تقویت کرده و ارتقا دهند.

در جریان این دیدار میرعلی صمصام حیدری رئیس سابق هیئت فوتبال استان اردبیل و حسین نجف‌زاده مدیر عامل تعزیرات حکومتی استان اردبیل احکام عضویت خود در هیئت رئیسه هیئت ووشو استان اردبیل را از مدیرکل ورزش و جوانان استان دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار