مردم لباس گرم پوشیدند
هوای سرد، ابری و مه آلود در هفتاد و پنجمین روز بهار چهره اردبیل و سایر نقاط سردسیر این استان را پاییزی کرده است.
کد خبر: ۶۱۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 03 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، درحالیکه ساکنان اردبیل جمعه با بیشینه دمای 26 درجه سانتیگراد بالای صفر جمعه بهاری گرمی را سپری کردند با نفوذ زبانه پرفشار سیبری از جمعه شب روند کاهش دما در منطقه آغاز شده است.
بیشینه دمای هوای اردبیل دیروز شنبه از 12 درجه فراتر نرفت و در شامگاه دیروز نیز وزش باد شمال شرق با بیشینه سرعت 53 کیلومتر در ساعت دمای هوا را به هشت درجه بالای صفر کاهش داده و ساکنان منطقه اردبیل را به خصوص در روستاهای واقع در دامنه کوهها به استفاده از پوشاک ضخیم واداشته است.
استقرار هوای سرد درحالیکه هموطنان در قسمت وسیعی از کشور گرمای آزاردهنده را تجربه می کنند حال هوای دلپذیری را در منطقه اردبیل حاکم و مسافران و میهمانان را به وجد آورده است.
هواشناسی هوای اکثر نقاط استان اردبیل را تا روز دوشنبه پیش رو ابری و مه آلود و سرد پیش بینی کرده و از اواسط هفته دوباره هوا گرم خواهد شد.
ایرنا نوشت: طی این مدت بارش باران ریزه و باران در دشت اردبیل و باران در نواحی شرق و شمال این استان انتظار می رود. احتمال وقوع آذرخش و ریزش تگرگ در بعضی نقاط وجود دارد.
اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص از وضعیت هوایی بسیار متغیر برخوردار است. نفوذ توده هوای شمالی گاهی در فصول گرم سال سبب استقرار هوای سرد در منطقه می شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار