رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی و تردد در محور مواصلاتی اردبیل – آستارا و بالعکس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 05 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ حجت فتاحی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و پیش بینی افزایش تردد در مسیر اردبیل – آستارا محدودیت های ترافیکی و ترددی در این مسیر اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: براین اساس از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه تا ساعت ۲۴ تردد تمام خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی در محور اردبیل – آستارا و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: همچنین این محدودیت تردد طی روزهای دوشنبه و روز جمعه آینده نیز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت تردد شامل خودروهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی شود، متذکر شد: پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده با افزایش قابل توجه تردد در این مسیر روبرو شویم.

فتاحی با تاکید بر اینکه در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هیچگونه محدودیت تردد نخواهیم داشت، بیان داشت: افزایش ظرفیت تردد جاده اردبیل – آستارا همزمان با افزایش بار ترافیکی در این مسیر از مهمترین اهداف اعمال این محدودیت ها است.

گفتنی است جاده اردبیل - آستارا دو استان اردبیل و گیلان را به همدیگر متصل می کند، این مسیر با برخورداری از گردنه حیران و طبیعت زیبا یکی از جاذبه های گردشگری این دو استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار