همزمان با 14 خرداد
مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار اردبیل در مصلی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 05 June 2018

به گزارشتابناک اردبیل ، در اردبیل مردم انقلابی با راه اندازی دستجات عزاداری در خیابان های این شهربه راه افتاده و در عزای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سوگواری کردند.
مردم انقلابی و دستجات عزاداری اردبیل همچنین با اجتماع در مصلی اردبیل در فراق امام راحل به نوحه سرایی پرداخته و پس از شعر خوانی و مرثیه سرایی توسط مداحان و شعرای حسینی، آیت الله محمد علی فروغی امام جمعه موقت اردبیل پیرامون شخصیت امام (ره) و نقش وی در ایجاد تحول تاریخی در جهان به سخنرانی پرداخت.
آیت الله فروغی امام را شخصیتی استثنایی در تاریخ خوانده و بیان کرد: امام راحل با شناخت و عبادت پروردگار به اوج بندگی و روبوبیت رسیده و هر لحظه زندگی اش برای رضای الهی بود.
وی بیان کرد: امام راحل با انقلاب بزرگ خود تحولی تاریخی در ایران و جهان ایجاد کرده و کشور ما عظمت و اقتدار خود را مرهون رهبری امام خمینی (ره ) می باشد.
وی اظهار کرد:استقلال و رهایی ایران از یوغ اسارت غرب به سرکردگی آمریکا بر اثر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل شکل گرفته و پیام اما با گذشت 40 سال همچنان برای ملت های آزاده جهان سرمشق بوده و غرب به این خاطر در تلاش برای به شکست کشاندن انقلاب و خاموشی اندیشه های خمینی کبیر می باشد.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست که آیین های ویژه بزرگداشت ارتحال امام راحل همچنین در شهرستان های مشگین شهر ، نمین ، نیر ، سرعین ، گرمی ، خلخال ، کوثر ، بیله سوارو پارس آباد مغان نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 
اردبیل|مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی اردبیل به روایت تصویر

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار