مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک صنفی صنعتی در اردبیل به صورت فازبندی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ 05 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی نظری شیخ‌احمد در دیدار با مسئولان استانی در اردبیل اظهار داشت: با حمایت استاندار اردبیل و مسئولان مربوطه ایجاد شهرک صنفی صنعتی در شهر اردبیل در دستور کار قرار گرفته و زمینی به مساحت 300 هکتار در نزدیکی شهر اردبیل به این شهرک اختصاص خواهد یافته است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: 100 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل اختصاص یافته که انتظار می‌رود با تکمیل زیرساخت‌های لازم بتوانیم گام اساسی در راستای حل مشکلات موجود برداریم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نظری شیخ‌احمد اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان این است که نهایت همکاری و مشارکت را با در اجرای پروژه‌های شهرک‌های صنعتی داشته باشند تا بتوانیم در راستای حمایت از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان پیشگام باشیم.

وی افزود: با ایجاد شهرک صنفی صنعتی، ساماندهی صنوف مزاحم انجام شده و این شهرک محل مناسبی برای استقرار صنوف خواهد شد و با توجه به این که این شهرک به صورت فازبندی تکمیل می‌شود صنوفی که از آمادگی بیشتری برخوردار باشند در اولویت واگذاری خواهند بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل افزود: واگذاری زمین در شهرک صنفی صنعتی به صورت نقد و اقساط و قیمت آن پس از برآورد هزینه‌های تمام شده و به قیمت تمام شده عملیاتی ممکن خواهد بود تا سرمایه‌گذاران با ترغیب و تشویق بیشتر بتوانند در این شهرک مشغول به کار شوند.

نظری شیخ‌احمد بیان کرد: با توجه به اینکه شهرکهای صنعتی محلی مناسب برای سرمایه گذاری هستند و تمامی امکانات و زیرساختها در شهرکهای صنعتی ایجاد شده است، با اجرای این طرح و انتقال صنوف مزاحم به این شهرک، این امر علاوه بر تسهیل و تسریع در فعالیت این صنوف، بسیاری از معضلات شهری از جمله ترافیک و آلودگی صوتی را برطرف می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار