مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طی سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۵ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر ۹۹ ساله تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.
کد خبر: ۶۱۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 05 June 2018
به گزارش تابناک اردبیل، محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن مهر در اردبیل اضافه کرد: همچنین در قالب این طرح ۴۹۸ واحد آماده افتتاح و ۲۰۰ واحد نیز در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه مجموع قرارداد بسته شده در طرح مسکن مهر استان اردبیل ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد بوده است، یادآور شد: از این تعداد تاکنون ۳۹ هزار و ۲۴۹ واحد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: از مجموع واحدهای باقی مانده نیز هزار و ۹۱ واحد آماده افتتاح و ساخت هزار و ۳۸ واحد نیز با مشکلاتی همراه بود و جزو مصوبات محسوب خواهد شد.

وی با اشاره به بحث آماده سازی شهرک های مسکن مهر تصریح کرد: در این راستا اداره راه و شهرسازی قیر و مبالغ مورد نیاز را به شهرداری اردبیل پرداخت کرده و حتی زیرسازی را نیز آماده کرده است، امیدواریم که شهرداری برای انجام تعهدات خود هرچه سریع‌تر عملیات آسفالت ریزی را انجام دهد.

حیدری در خصوص آماده سازی مسکن مهر شهرستان های بیله سوار و مشگین شهر یادآور شد: هزینه آماده سازی به شهرداری های این دو شهرستان پرداخت شده و انجام عملیات اجرایی جزو تعهدات آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار