معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اردبیل خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تاکنون 328 نفر سهمیه استخدامی در دستگاه‌های دولتی به استان اردبیل ابلاغ شده تا این تعداد نیرو در 6 دستگاه اجرایی استخدام شوند.
کد خبر: ۶۱۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۷ 09 June 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سیدکریم عبادی اظهار کرد: استخدام‌های دولتی به شکل متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام می‌شود و ما تنها نقش نظارتی در برگزاری این آزمون‌ها را داریم که در سالجاری و در سه ماهه اول 328 نفر سهمیه استخدامی به استان اردبیل ابلاغ شده که در دستگاه‌های دولتی این تعداد افراد بعد از گذراندن مراحل مختلف استخدام جذب شوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی در جذب نیرو در هر استان ظرفیت و توان جذب خود را به سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌کنند تا با جمع‌بندی این نیازها در ستاد مرکزی و اخذ مجوز از اداره استخدامی براساس این نیاز دستگاه استانی جذب افراد از طریق آزموون متمرکز برگزار شده انجام شود.

 
استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی اردبیل

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: اخیرا و با بخشنامه رئیس جمهور دستگاه‌های اجرایی موظف شدند از ابتدای تیرماه میز خدمت راه‌اندازی کنند تا ارباب رجوع بدون مراجعه به طبقات مختلف ادارات و حضور در واحدهای مختلف تنها از طریق متصدی این میز خدمت تقاضای خود را تحویل و مراحل مختلف کار به سهولت و از طریق این میز خدمت انجام شود.

عبادی استقرار میز خدمت را در طبقه همکف و در دسترس هر سازمان و نهاد دولتی دانست و افزود: به مرور زمان قرار است این میز خدمت به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند تا بدون مراجعه ارباب رجوع و سپری شدن وقت او به سرعت خدمات به صورت الکترونیکی به آنها ارائه شود.
 

وی در ادامه به برنامه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اشاره و تصریح کرد: حدود 52 دستگاه اطلاعات و مستندات خود را بارگذاری کردند تا با دریافت تائیدیه ارزیابی‌ها به همراه بررسی و امتیازبندی انجام شده و از بین دستگاه‌های مختلف در دو محور عمومی و اختصاصی که هر کدام هزار امتیاز دارد جمع‌بندی انجام و در نهایت اعلام نتایج در شهریور ماه در قالب جشنواره شهید رجایی انجام شده و از دستگاه‌های برتر تجلیل شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار