حمایت از فلسطین آبرو برای ایران؛
در روز جهانی قدس اهالی استان اردبیل باردیگر با راهپیمائی باشکوه علیه شیطنت‌های رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد نفرت و مرگ سردادند.
کد خبر: ۶۱۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 08 June 2018
 
به گزارش تابناک اردبیل در راهپیمائی امروز شهرهای مختلف استان اردبیل در حالی که شرکت‌کنندگان شعار همیشگی انقلاب را مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق و فتنه‌گر سرمی‌دادند باردیگر ضمن بیزاری از یزیدیان زمان بر حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و خیانت‌های اخیر سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مزدور منطقه را در معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم کردند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه اردبیل در شهرها، بخش‌ها و روستاها در حالی که متحد و منسجم با دهان روزه در این حرکت وحدت‌آفرین جهانی در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین ندای هیهات من‌الذله را سر می‌دادند همه مسلمانان منطقه را به اتحاد و وحدت فراخوانده و باردیگر حمایت از مظلوم را شعار مکتب اسلام معرفی کردند.
 
راهپیمائی یوم‌الله قدس امسال با توجه به شیطنت اخیر ترامپ در معرفی قدس به عنوان مرکز سفارت آمریکا در این منطقه با حال و هوای معنوی و انقلابی‌تر در سردادن شعارهای ضداستکباری همراه بود به طوری که مردم غیور دیار سبلان به پیام همواره بابصیرت رهبری پاسخ اطاعت داده و گوش به فرمانی از ولی خود را در حمایت از جبهه مقاومت سردادند.

در تظاهرات روز قدس در اردبیل زنان و مردان روزه‌دار در مسیر ایستگاه سرعین تا مصلی این شهر در حالی که پلاکاردها و دست‌نوشته‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دست داشتند با ندای «یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا» بر همبستگی جهان اسلام در برابر شیطان بزرگ آمریکا و پاسبان منطقه‌ای او ندای تبری و بیزاری سر داده و قدرت همگرایی و همبستگی خود را نشان دادند.
 
در راهپیمائی روز جهانی قدس در اردبیل در کنار آحاد مردم اعم از زنان و مردان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی نیز حضوری چشمگیر و فراگیر داشتند.

در پایان این راهپیمائی بیانیه سراسری تظاهرات روز جهانی قدس قرائت و حاضرین با ندای الله اکبر بند به بند آن را تائید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار