کد خبر: ۶۱۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 12 June 2018
 

دو گوشی هوشمند سامسونگ که در داشبورد خودروی یک شهروند آمریکایی قرار داده شده بود، جرقه زد و خودرو را دچار حریق کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، یک شهروند خانم اهل دیترویت واقع در ایالت متحده آمریکا می‌گوید که در حال رانندگی در خیابان بوده است که می‌بیند یکی از دو گوشی سامسونگی که داخل داشبورد گذاشته است، جرقه می‌زند. وی در تشریح این واقع می گوید: همین که متوجه شدم از داشبورد ماشینم جرقه آتش به چشم می‌خورد، کنار زدم و خودرو را در کنار خیابان نگه داشتم. ناگهان آتش شعله‌ور شد و تمامی خودروی شخصی‌ام را گرفتار حریق کرد.

وی دو گوشی گلکسی اس ۴ و اس ۸ سامسونگ را در داشبورد خودروی خود گذاشته بوده است که تحلیلگران بسیاری بر این باورند حضور طولانی مدت این گوشی‌ها در کنار هم و ماندن خودرو در یک محیط گرم موجب آتش گرفتن آن شده است.

در اعلامیه ایستگاه آتش‌نشانی دیترویت نیز این گزارش تایید شده است. جرالد ترزول، به‌عنوان دادستان این حادثه نیز اعلام کرده است که با شرکت کره‌ای سامسونگ تماس گرفته شده است و آن‌ها نیز ضمن همدردی با قربانی این اتفاق، عنوان کرده‌اند که قطعا یک تیم از متخصصان خود را برای آگاهی از علت حادثه مذکور به دیترویت اعزام خواهند کرد.

سامسونگ در بیانیه‌ای که در این باره منتشر کرده، گفته است: ما پا به پای یکایک مشتریان خود و کاربران آمریکایی گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایستاده‌ایم و همواره از آنها در همه شرایط پشتیبانی خواهیم کرد. با اینکه درباره کیفیت بالای محصولات خود اطمینان داریم، اما با اعزام تیم متخصصان مربوطه به بررسی زودهنگام علت این حادثه خواهیم پرداخت.

بسیاری از کاربران با این حادثه احتمالا یاد روزهایی افتادند که بارها گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ آتش گرفت و افراد بسیاری را در جهان با مشکلات متعددی روبرو کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار