مدیرعامل شرکت نیروی برق اردبیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تاکید کرد که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، امسال تمام روستاهای زیر ۱۰ خانوار این استان برق‌دار می شوند.
کد خبر: ۶۱۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۱ 13 June 2018
حسن محمدی - شرکت توزیع نیروی برق اردبیل.jpg

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی در جلسه هماهنگی برق رسانی به روستاهای استان افزود: هم اکنون طرح برق رسانی به هشت روستای زیر ۱۰ خانوار استان اجرا می شود که این طرح ها تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

به گفته وی اعتبار برق رسانی به این روستاها بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال می باشد که از محل اعتبارات داخلی و طرح تملک دارایی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اجرای طرح برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار را و سایر روستاهای فاقد برق را در راستای اقتصاد مقاومتی، توزیع عادلانه امکانات و توسعه عدالت برشمرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۷۰۳ روستا در استان اردبیل از نعمت برق پایدار برخوردار هستند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر برق‌رسانی به روستاها با رشد قابل‌توجه همراه بوده است.

محمدی وضعیت این استان را در بحث برق رسانی به روستاها مطلوب ارزیابی کرد و متذکر شد: تأمین برق و توسعه خدمات برای تمامی ساکنان روستایی و شهری از جمله اهداف این شرکت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار