مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: در برنامه سال ۹۷، نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سازمان قطار شهری اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۱۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 13 June 2018
به گزارش تابناک : جواد شعرباف در دیدار با مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری اظهار داشت: این سازمان از نظر توان فنی و اجرایی و سطح ‌سواد و تجربه در شرایط خوبی قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: مدیرعامل جدید سازمان باید تلاش کند تمرکز خود را بر حل مشکلات و توجه به دغدغه‌های کلان مدیریت استان و مدیریت شهری معطوف کرده و تلاش شبانه‌روزی خود را برای پیش بردن این موضوع، به کار گیرد زیرا ابعاد فنی پروژه مترو اصفهان بسیار سنگین است.
 
مشاور عالی شهردار اصفهان بیان داشت: بدون شک در آینده نیز با همراهی نخبگان سازمان و در کنار مدیران و پرسنل، در تلاش برای ساخت خطوط همراه همگان خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: در برنامه سال ۹۷، نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سازمان قطار شهری اختصاص یافته است.
 
برنامه‌ریزی جدی به منظور ساخت خط ۲ مترو اصفهان
 
مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری اصفهان و حومه در ادامه این دیدار، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص ساخت خطوط متروی اصفهان اظهار داشت: طی سال‌های گذشته تلاش های بسیاری در سازمان قطار شهری اصفهان صورت گرفته که باید آن را ادامه داد.
 
سید محمدرضا بنکدار هاشمی با بیان اینکه امروز سازمان قطار شهری اصفهان جایگاه قابل توجهی در مدیریت شهری اصفهان به خود اختصاص داده است، ادامه داد: تکمیل خط یک متروی اصفهان نشان می‌دهد که حرکت‌های مناسبی در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری در این زمینه عملیاتی شده است.
 
وی با اشاره به برنامه‌های آینده این سازمان گفت: بدون شک امروز کار سختی پیش رو داریم و امیدوارم که این مجموعه پویاتر از گذشته عمل کرده و شرایط سازمان بهبود یابد.  
 
بنکدار هاشمی به پروژه‌های در دست اجرای این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: خط دوم متروی اصفهان یک پروژه بزرگ به شمار می‌رود و در این خصوص باید اقداماتی جدی عملیاتی شود تا مردم اصفهان به حق خود در این زمینه دست پیدا کنند.
 
وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی، برنامه‌های جدی در خصوص ساخت خطوط متروی اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: بدون شک با تلاش همه‌جانبه، در راستای تحقق اهداف کلان سازمان و اجرای این ابر پروژه حرکت می کنیم.
 
 
 
 
منبع : شهرفردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار