کد خبر: ۶۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 15 June 2018

تولد نوزاد در آمبولانس.jpg

اردبیل – همزمان با روز عید سعید فطر، مادر باردار اهل شهرستان سرعین هنگام انتقال به بیمارستان مرکز استان نوزادش را در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز عید سعید فطر، نوزاد سرعینی در مسیر جاده سرعین به اردبیل و در داخل آمبولانس اورژانس به دنیا آمد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صبح امروز جمعه پس از درخواست کمک برای انتقال زن باردار به بیمارستان، اکیپ اورژانس سرعین بلافاصله به محل ماموریت اعزام شدند.

فرهاد غیبتی ادامه داد: عوامل اورژانس پسس از رسیدن به محل با توجه به علایم مادر باردار و معاینات صورت گرفته، اقدام به انتقال مادر به بیمارستان اردبیل کردند که به علت فرا رسیدن زمان زایمان، نوزاد دختر در مسیر انتقال به بیمارستان و در داخل آمبولانس متولد شد.

وی تصریح کرد: مادر باردار ۲۳ ساله اهل شهرستان سرعین بوده و در مسیر انتقال به اردبیل در نزدیکی روستای حکیم قشلاقی نوزاد دختر خود را در داخل آمبولانس به دنیا آورد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با اشاره به تلاش قابل توجه تکنسین های مستقر در آمبولانس متذکر شد: پس از زایمان، نوزاد و مادر در صحت و سلامتی کامل به بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی علوی اردبیل منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار