نماینده کهگیلویه خبر داد؛
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث این باند پس از مشخص شدن زمین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۹ 17 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث این باند پس از مشخص شدن زمین آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حال رایزنی با سپاه پاسداران برای اختصاص زمینی در دشت ‌مازه جهت احداث باند اضطراری هستیم.

عدل هاشمی‌پور تصریح کرد: مجوز راه‌اندازی سه باند اضطراری در کشور صادر شده و در بودجه نیز پیش‌بینی شده است که یکی از این باندها مربوط به شهر دهدشت است.

هاشمی پور با اشاره به یآس و نا امیدی بخصوص تعجب مردم از احداث باند فرودگاه در شهر دهدشت افزود: چرا ما نباید مانند بقیه مردم زندگی کنیم؟ چرا کهگیلویه نباید باند فرودگاه داشته باشد؟چه اشکال دارد باندی که پنج تا 6 میلیارد بیشتر هزینه ندارد برای ورود مهمانان راه‌اندازی شود؟

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد : وقتی وزیری مسؤولی به یاسوج سفر می‌کند مشکلات جاده‌ای اجازه نمی‌دهد برای بازدید از حوزه انتخابیه ما وارد شوند.

عدل هاشمی پور راه‌اندازی این باند را در راستای تسریع و تسهیل در رفت و آمد مقامات و وزرا به حوزه انتخابیه عنوان کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان صحبت های خود گفت: برای انتقال بیماران در روستاهای صعب‌العبور نیاز به بالگرد اورژانس داریم اما چون باند اضطراری نداشتیم تاکنون محقق نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار