استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: بعضی از مدیران از وظایف و کارکرد روابط عمومی ها آگاهی و شناخت کافی ندارند.
کد خبر: ۶۲۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 24 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اردبیل در سخنانی "روابط عمومی"ها را مانند ارتباطی میان مدیران و مردم دانست و با بیان اینکه بعضی از مدیران از وظایف و کارکرد روابط عمومی ها آگاهی و شناخت کافی ندارند خواستار اهمیت دادن به این موضوع شد.
او گفت: اطلاع رسانی به مردم به واسطه رسانه ها به خصوص در این دوره که جامعه به نشاط و شادابی و امیدواری مردم بیش از پیش نیازمند است از وظایف روابط عمومی هاست و مدیران ارگانها و اداره های دولتی باید زمینه مناسبی را برای این منظور فراهم آورند.
بهنام جو، در قسمت دیگری از سخنانش برخورد شایسته با ارباب رجوع و به خصوص سرمایه گذران بخش خصوصی را در شرایط کنونی حاکم بر ایران یک ضرورت اساسی دانست و ادامه داد: کار هر فردی که با اجرای یک طرح زمینه اشتغال تعدادی از بیکاران را فراهم می آورد بسیار ارزشمند است و به همین خاطر همه وظیفه داریم با راهنمایی و برخورد مناسب زمینه این کار را برای سرمایه گذاران فراهم نماییم.
بر پایه گزارش ایرنا، غلامحسن غاربی عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل نیز در این نشست از اجرای برنامه جامع روابط عمومی های اداره ها خبر داد که برای اولین بار در ایران انجام می شود.
وی افزود: در این برنامه اهدافی مانند تقویت فرهنگ مطالعه ، اطلاع رسانی درباره برنامه دولت ، کمک به نشریات محلی و خارج کردن آنها از رکود حاکم و نظایر آن منظور شده که انتظار می رود اجرای این برنامه تاثیر مهمی در عملی شدن نقش اصلی روابط عمومی ها در این استان داشته باشد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار