7 نماینده استان درباره مشکلات مردم به روحانی وفادار ماندند
براستی نمایندگان محترم استان اردبیل در مجلس مگر فراموش کرده اند که هیچ امر "پنهانی" با مردم حوزه های انتخابیه خود نداشته و ندارند و اگر این رویه را ادامه دهند بدانند که...
کد خبر: ۶۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 27 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل،  در شرایطی که کشور دچار کم‌سابقه ترین نابسامانی اقتصادی ناشی از سیاست‌های غلط دولت در 4 دهه اخیر گرفتار مانده و همگان متفق‌القول خواهان پذیرش مسئولیت و پاسخگویی از سوی دولت برای حل معضلات گرانی، تورم و مبارزه با اخلاگران و دلالان اقتصادی هستند، بار دیگر بخشی از نمایندگان برخلاف نظر قاطبه ملت حاضر به پیگیری و پیدا کردن راهکار اساسی برای رفع این معضل از طریق مقامات اجرایی نیستند و لابد شیوه های بهتری از قبیل طرح استیضاح وزرا که در  این مجلس با شکست مواجه می‌شود را مدنظر دارند!

در این میان 67 نفر از نمایندگان از فراکسیون‌های مختلف در ادامه طرح‌های سئوال از رئیس‌جمهور که پیش از این به سرنوشت عجیب و مبهمی گرفتار شد، اخیراً نامه‌ای را امضا کرده و خواهان سئوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت گرانی افسار گسیخته برخی کالاها و عدم اقدام مناسب و به موقع دولت در کنترل گرانی هستند.

ناگفته پیداست که مقصود گزارش حاضر به معنای این نیست که طرح کنونی تعدادی از نمایندگان مجلس برای سئوال از رئیس جمهور، الزاماً بهترین و صحیح‌ترین شیوه ممکن است اما مشکل اساسی اینجاست که نمایندگانی که این راهکار را نمی‌پسندند چه روش درست‌تری در ذهن دارند که به نفع کشور و مملکت و خروج از مشکلات کنونی باشد که حاضر نیستند به طور شفاف آن را مطرح و دفاع کنند؟ضمن این که بی توجهی و سکوت در برابر مطالبات مردم در این شرایط نه تنها جایز نیست بلکه به حکم شرع و قانون، وکلای ملت موظف به انجام مسئولیت خطیر خود هستند.

از میان 7 نماینده استان اردبیل که رفتارهای عجیب و سئوال‌برانگیز آنان در مواجهه با مسایل کشور و مشکلات مردم بخصوص در باره طرح های پیشین سئوال از رئیس جمهور مسبوق به سابقه است، این بار هیچکدام از آنان پای این نامه را امضا نکرده و از اظهارنظر درباره چگونگی مواجهه با مشکلات کنونی اقتصادی و معیشتی مردم که اتفاقاً مسئولیتی سنگین هم متوجه یکایک آنان و همه مجلس است، پرهیز می کنند.

افکار عمومی از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی این پرسش را مطرح می‌کنند که اگر از دیدگاه 7 نماینده استان، راه برون رفت از مشکلات سرسام‌آور کنونی عدم بهره‌گیری از ابزارها مکانیزم های نظارتی و قانونی نمایندگان در مواجهه با قوه مجریه نیست، پس آقایان وکلا چه تدبیری در ذهن دارند که حاضر نیستند به طور شفاف با مردم در میان گذاشته و به مطالبات جدی موکلان خود پاسخ دهند؟امری که در پرتو عدم شفافیت و رفتارهای تردیدآمیز، بیشتر نیازمند رمزگشایی است!

براستی نمایندگان محترم استان اردبیل در مجلس مگر فراموش کرده اند که هیچ امر "پنهانی" با مردم حوزه های انتخابیه خود نداشته و ندارند و اگر این رویه را ادامه دهند نه تنها بر ابهامات و تردیدها نسبت به آنان خواهد افزود بلکه بیش از پیش به تنزیل و سلب اعتماد عمومی دامن زده و به اصطلاح به ضرر آنان تمام می شود.

این شایسته مردم استان اردبیل نیست که خدای ناکرده وکلای آنان در مجلس به صفت "صامت" شهرت پیدا کنند و احیاناً در بزنگاهها نقش ماشین امضا داشته باشند.

 http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/4/6/378986_582.jpg

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/4/6/378987_574.jpg

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/4/6/378988_157.jpg

انتهای پیام    

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
بسیاری ازنمایندگان مجلس ازاصلاح طلب واعتدالگراسینه چاک دولت روحانی هستند:حتی درمواردمتعددازاستیضاح وزرای ناکارامدجلوگیری کردند.صدافسوس بجای منافع ملت منافع حزبی رادرنظرمیگرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
یادمان نرفته در استیضاح فرمایشی آخوندی چگونه افرادی مثل اقای فیضی زنگیر،ازوزیری که 4 سال تمام راه آهن اردبیل وبیمارستان سوختگی استان را تعطیل کرده بود دفاع فرمودند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
نمایندگان شهر اردبیل را باید به موزه لووووووووووووووورو فرستاد.
محمدیاسین معلم ساکن آرازعلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
آقای بدری چرا به حرف های خود در مساجد محله های فقیرنشین شهر اردبیل قول دفاع از مظلوم دادی ولی تا بحال نه قولا و نه عملا به آن عمل نکردی چرا؟
سکوت شما نشانگر چیست؟
لطفا اندازه ایی که در فضای مجازی نسبت به تبلیغ و دیده شدن خود میپردازید نسبت به پدیده فساد اقتصادی در حوزه های ارز و خودرو و مسکن حساسیت نشان دهید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار