فرمانده یگان منابع طبیعی اردبیل:
فرمانده یگان منابع طبیعی استان اردبیل گفت: ۲۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۲۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 01 July 2018
 

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف فتحی با اعلام این خبر افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی با اشاره به تشدید برخورد با قاچاقیان چوب در اردبیل تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

فرمانده یگان منابع طبیعی استان از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

فتحی با تاکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی است، متذکر شد:‌ ضروری است مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع ‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار