باحضور مدیرکل دفتر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد؛
مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست شرکت آب منطقه ای اردبیل باحضور مدیرکل دفتر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 01 July 2018

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست این شرکت با حضور مدیر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیر حراست کل استان اردبیل، مدیر عامل و معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای اردبیل، در این مراسم از مدیر سابق دفتر حراست شرکت قدردانی کرد و گفت: جا به جایی در مسئولیت ها، امری عادی و نشانه پویایی نظام اداری است.

مهندس اصغر سلیمان زاده تصریح کرد: تغییر و تحول در سیستم اداری در راستای بهبود کارهاست و همه ما باید در این راستا حرکت کنیم.

وی خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع را از اهم فعالیت های سیستم اداری عنوان کرد و افزود: همه ما باید خدمت به موقع و کسب رضایت ارباب رجوع را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همکاری متقابل حراست و کارکنان را در راستای بهبود فضای کار خواستار شد و اظهار داشت: هرچه همکاری بین مجموعه حراست با همکاران تقویت شود، سیستم اداری پویاتر می شود.

مدیر کل دفتر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، نیز با قدردانی از زحمات مهندس حسن کروبیان، مدیر سابق دفتر حراست شرکت آب منطقه ای اردبیل، تصریح کرد: حراست چراغ راهنمای سیستم اداری است که یک مجموعه را به اهداف عالیه هدایت می کند.

دکتر حسینی، اشرافیت به کار و ورود به قلب ها را از خصوصیات بارز یک مدیر حراست عنوان کرد و گفت: وقتی این اقدام مهم صورت گرفت مجموعه اداری بهتر از گذشته به برنامه ها و اقدامات خود رسیدگی می کند.

وی سپس انتصاب سید هاشم سیدی را به این سمت تبریک گفت و یادآور شد: حراست در هر سازمان بازوی توانمند مدیریت در اجرای اهداف هر سازمان است و باید تعامل بسیار خوبی با کارکنان، مدیریت و دستگاه های نظارتی داشته باشد.

دکترحسینی با اشاره به اینکه یک حراست کارآمد و موثر باید پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدات را سرلوحه کار خود قراردهد، گفت: هنر حراست این است که از مسائل و چالش هایی که احتمال اتفاق آن خواهد بود، پیشگیری کند.

وی پرهیز از موازی کاری و سطحی نگری، مشاوره با مدیر عامل، تاثیر در تصمیم گیری‌ها و جلب اعتماد کارکنان را از وظایف دیگر حراست عنوان کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس حسن کروبیان، مدیر سابق حراست شرکت تقدیر شد و سید هاشم سیدی به عنوان مدیر دفتر حراست شرکت آب منطقه ای اردبیل منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار