جهادکشاورزی پاسخ دهد
جمعی از کشاورزان منطقه «ارشق» مشگین‌شهر اعلام کردند که بذر گندم خریداری شده از جهادکشاورزی به جای خوشه گندم،محصول «چاودار» داده است!
کد خبر: ۶۲۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 01 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ متن کامل پیام واصله از روستائیان منطقه ارشق مشگین شهر خطاب به مسئولان جهادکشاورزی شهر رضی(ارشق) بدین شرح است:

پاییز 96 بذر گندم تضمینی و قابل کشت از قرار کیلویی 1650 تومان بصورت تمام نقد به کشاورزان فروخته اید و عدم کارشناسی و نظارت کارشناسان محترم ذیربط بر کیفیت و راندمان بذر ، امروز شاهد بهره وری بسیار پایین این محصول هستیم که حتی ساقه گندم از ساقه بذرهای متفرقه هم بلندتر است اما سنبل بسیار ضعیف و قرمز رنگ و شبیه چاودار است و محصول نمی‌دهد.

ما کشاورزان منطقه ارشق امسال متاسفانه چوب کارشناسان محترم کشاورزی را خوردیم و به هیچ وجه از حق قانونی خود کوتاه نیامده و آن را تا نتیجه ممکن پیگیری خواهیم کرد.

اما برای حل این معضل یک پیشنهاد داریم؛ما بذر تضمینی شما را کیلویی 1650 تومان خریده بودیم کاشتیم و چهار برابرش کردیم اگر شرعاً و قانوناً و وجداناً یقین دارید بذری که داده اید مرغوب و کارشناسی شده بوده است امروز محصول همان بذر را به قیمت 1650 تومان از ما بخرید تا حداقل ضرر کمتری متحمل شویم و با این کار ثابت کنید که حق با شما بوده است .

شایان گفتن است که ارسال کنندگان این پیام اعلام کرده‌اند که نامه‌ای با همین مضمون به بخشداری ارشق و سایر مسئولین ذیربط شهرستان مشگین شهر و استان اردبیل فرستاده‌اند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
کارشناسان بی تجربه وکارنابلدکه بارابطه توسازمان جهادکشاورزی استخدام شده اندمقصراین مسله اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
مسئولین وقت شرکت خدمات حمایتی و کنترل و گواهی بذر مرکز تحقیقات باید قانونا پاسخگو باشد.
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
کیفیت بذر موردی نداشت آقای ...بخاطر اینکه امسال به دلیل عوامل نامساعد محیطی باعث کاهش عملکرد شده مردم را تحریک می‌کند تا خسارتی دریافت کنند اولا عامل توزیع جهاد کشاورزی نیست شرکت خدمات حمایتی تایید می کند و بذر توزیع می شود ثانیا جهاد کشاورزی باید در مقابل چنین اشخاص سودجو که مردم را تحریک می کند پاسخ تمام عیار بدهد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
با سلام
ضمن تشکر از کارشناسان محترم جهاد کشاورزی رضی و جناب مهندس بابک رضائی مسئول محترم جهاد کشاورزی ارشق به اطلاع می رسانم امسال جهاد کشاورزی اطلاعیه فنی زیادی چه در رسانه عمومی و روستاها ابلاغ کرد مینی بر اینکه سرمازدگی و مبارزه افت ‌که کسی هم اقدام نکردو افت بیش از حد دما کاهش محصول مواجه است لطفا خبر غیر کارشناسی را منتشر نکنید
توتاش از رضی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
سلام
روستای جبارلو فوق العاده بذر مرغوبی تولید کرد افکار نکنم مشکل از بذر باشه چون ما هم از توزیع کننده خریده بودیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار