تابناک اردبیل گزارش می دهد
علی دایی با حضور در مرکز ترک اعتیاد آزادی روستای شام‌اسبی اردبیل ضمن دیدار با اعضای کمپ، از امکانات این مجموعه بازدید کرد.
کد خبر: ۶۲۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 02 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، در این دیدار سجاد انوشیروانی مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری و دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی گوانگ‌ژو نیز اسطوره فوتبال آسیا و آقای گل جهان را همراهی می‌کرد.

معرفت سیاه‌کوهیان، استاد گروه آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی در جریان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: الگو قراردادن ورزشکاران تأثیرپذیری بسیار مناسبی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته و حضور ورزشکاران صاحب‌نام به عنوان عامل انگیزشی مناسبی در میان افراد گرفتار در دام اعتیاد خواهد بود.

سیاه‌کوهیان یادآور شد: بهترین و کارآمدترین اقدام برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آشتی مجدد با ورزش بوده و قرارگیری در ریل پیشرفت با توجه به اصل فراموش نکردن ابعاد مختلف ورزش محقق خواهد شد.

آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: حضور قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی در مراکز ترک اعتیاد در افزایش اعتماد به نفس و انگیزه مبتلایان به دام اعتیاد تأثیرپذیر خواهد بود و اداره کل ورزش و جوانان استان از هر گونه فعالیت فرهنگی در این حوزه حمایت خواهد کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، کارشناسان بر این عقیده اند که عامل اصلی در بروز آسیب های اجتماعی در ایران، فقر و محرومیت و بیکاری است و لذاست که به جای حرف درمانی،باید پذیرفت که(اعتیاد)به مثابه یک محصول و فراورده، معلول فاکتورهای برشمرده است!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار