رئیس سازمان خصوصی سازی مطرح کرد؛
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از واگذاری سهام شرکت کشت و صنعت مغان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 02 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، پوری حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که حدود 60 درصد از شرکتهای حاضر در فهرست امسال واگذاریهای سازمان خصوصی سازی مربوط به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی است گفت: در این میان شرکت کشت و صنعت مغان یکی از واگذاریهای مهم این فهرست است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس در جلسه اخیر هیات واگذاری شرایط عرضه سهام این شرکت مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد تا این شرکت به قیمت کل پایه حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان و در راستای واگذاری به بخش خصوصی واقعی در آینده نزدیک به مزایده گذاشته شود.

وی اضافه کرد: در این راستا بزودی آگهی واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد و جزئیات این واگذاری به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
داریم ثروتهای ملی مون رو با رانت واگذار میکنیم به یه عده
قیمت واقعی این شرکت بیشتر از 3 هزار میلیارد تومن هست اونوقت چوون خریداری نداریم یا برنامه ریزی شده داریم به هزار و هشتصد م.ت میفروشیم وای بر ما
آیندگان چه قضاوتی خواهند داشت ؟ این ننگ در تاریخ ثبت خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
این شرکت یک زمانی 7000 نفر پرسنل داشت و الگو و نقطه قوتی بود بر کشاورزی مدرن و اقتصادی در سطح کشور و در وضعیت موجود نیز فقط مدیریت بخش خصوصی تنها چاره رهایی این شرکت از احتضار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار