کد خبر: ۶۲۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 02 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حسین قدیمی اظهار داشت: در فصل گرما 50 درصد نیروگاه های آبی بدلیل کمبود آب از مدار خارج می شود و نیاز است مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.
وی اضافه کرد: در استان اردبیل کمبود برق وجود ندارد و خاموشی های چند روز اخیر نیز علت سراسری داشته و تلاش می شود تا میزان آن به حداقل برسد.
قدیمی درباره خاموشی بدون اطلاع قبلی در اردبیل افزود: خاموشی برق با هماهنگی شبکه توزیع شروع شده و از امروز در صورت نیاز با اطلاع قبلی صورت می گیرد.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اردبیل با اشاره به تامین برق شهر های استان گفت: در شهرهای شمال استان خاموشی برق اتفاق نیفتاده و بخشی از برق مورد نیاز آنها از جمهوری آذربایجان تامین می شود.
قدیمی بیان کرد: در فصل زمستان کمتر خاموشی برق در اردبیل صورت می گیرد و در تابستان به دلیل مصرف بیشتر میزان خاموشی بیشتر می شود و ضروری است شهروندان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.
استان اردبیل در سال های اخیر تولید هزار مگاوات از استان ‌های ممتاز در تولید برق است و توانسته سه برابر میزان مصرف خود تولید برق داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
در صورت نیاز یعنی چی ؟ من شرکت دار کلی هزینه گذاشتم 10 نفر پرستل دارم همشون باید با کامپیوتر کار کنند اونقت یه زحمت نمیدید اطلاع رسانی کنید کدوم روز کدوم منطقه برق نخواهیم داشت ؟
اونقت دم از حمایت از تولید کنننده ! دم از بهره وری ! دم از کنترل مصرف و هزینه میدیم .
مدیرامون دیدشون فقط تا نوک بینیشونه متاسفانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار