مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از امروز ۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت.
کد خبر: ۶۲۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 03 July 2018
به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی که در نشست با فرماندار مشکین شهر سخن میگفت با اعلام این خبر افزود:با همت مجموعه راه و شهرسازی و نیروهای پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ۵ کیلومتر از مسیر بزرگراه مشگین‌شهر زیر بار ترافیک رفت.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: این مسیر از انتهای بزرگراه مشگین‌شهر تا سه‌راهی لاهرود می‌باشد که خط‌کشی و علایم آن توسط مجموعه راهداری استان تکمیل شده است و در خدمت عموم هم‌استانی‌ها قرار گرفت.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: این ۵ کیلومتر از مجموع ۴۳ کیلومتر بزرگراه مشگین‌شهر است که توسط مجموعه راه و شهرسازی استان در حال احداث می‌باشد و ۳ کیلومتر دیگر آن تا پایان ماه راه‌اندازی خواهد شد.

عضو شورای ترافیک استان افزود: بر اساس مصوبه شورای ترافیک از امروز این جاده در اختیار مجموعه راهداری قرار گرفت که عملیات عمرانی آن از ۲ سال گذشته آغاز شده بود.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار امیدواری کرد با تکمیل شدن این بزرگراه قسمت عمده‌ای از مشکلات استان در حوزه تصادفات و حمل و نقل برطرف شود.

صمدی فرماندار شهرستان مشکین شهر نیز از تلاش های راهداران در خدمت شبانه روزی به مردم قدردانی کرد و گفت:به همت نیروهای جهادی و انقلابی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در 42 کیلومتر از محورهای اصلی ، فرعی و روستایی این شهرستان روکش آسفالت درحال انجام است.

۲۰۱۸۰۷۰۲_۱۲۲۲۴۸.jpg
۲۰۱۸۰۷۰۲_۱۴۱۵۳۰.jpg
۲۰۱۸۰۷۰۲_۱۲۲۲۴۸.jpg
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار