مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سه ماه اول سال جاری در حدود ۸۵۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.
کد خبر: ۶۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 07 July 2018
به گزارش تابناک اردبیل،علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه در این مدت ۶۴ هزار فقره بارنامه صادر شد، اظهار کرد: گندم، آب معدنی، گازوئیل، سیب زمینی، آرد، سیر و انواع تخته بیشترین کالاهای جابجا شده فصل بهار است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون با عمر میانگین ۱۸ سال در استان خبر داد و گفت: سالانه ۳ میلیون تن بار در استان توسط رانندگان تلاشگر این شرکت‌ها جابجا می‌شود.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان، گزارشی از اقدامات انجام یافته و برنامه‌های در دست اجرای سازمان راهداری به آنان ارائه داد و پس از استماع مشکلات و درد و دل‌های رانندگان دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با اشاره تلاش‌ها و برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای حل مشکلات رانندگان اظهار امیدواری کرد با حل مسائل و مطالبات قانونی این تلاش‌گران عرصه حمل و نقل شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و استان در سال حمایت از کالای ایرانی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار