یک نشریه محلی بررسی کرد
استاندار محترم بدانند این شیوه نه می تواند در این شرایط به کار آید مگر این که افکار عمومی آن را چیزی جز "فرافکنی" تعبیر و تفسیر نخواهند کرد.
کد خبر: ۶۲۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 08 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، هفته نامه چشم انداز اردبیل در شماره جدید خود در یادداشتی با عنوان (آقای استاندار؛ فرافکنی ممنوع!) نوشت:

اکبر بهنامجو از آغاز تصدی مسئولیت استانداری اردبیل تاکنون و با وجود تلاش هایی که در تحقق برنامه ها و شعارهای خود دارد،مع الاسف به کرات عباراتی همچون سلف خود( مجید خدابخش) بر زبان می آورد که نه تنها نسخه کنونی مشکلات مردم استان نیست بلکه بیشتر زخم های کهنه آنان را تازه می کند.

برخی "بانکها"، "مدیران"، "افراد"و "دستگاهها" واژه های مبهمی است که استاندار اردبیل همواره درباره کسانی به کار می برد که به گفته اودر مقابل سرمایه گذاران سنگ اندازی می کنند و مانع توسعه می شوند.

آقای بهنامجو در جلسه امروز مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل با تکرار اظهارات پیشین خود از سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاران بخش خصوصی سخن گفت حال آن که او نیک می داند این شیوه و حربه نه در دوره سلف اش در استان چاره کار بود و نه می تواند در این شرایط به کار آید مگر این که افکار عمومی آن را چیزی جز "فرافکنی" تعبیر و تفسیر نخواهند کرد.

ناگفته پیداست که بهره جستن از حربه «نمی‌گذارند» و «سنگ اندازی می کنند» و از این قبیل عبارات برای توجیه وضع و عدم موفقیت‌ها شبیه کوهنوردی است که بخواهد به قله سبلان صعود کند و طبعا سختی راه، سرمای شدید و مواردی از این نوع جزو طبیعت تحقق این هدف است و لذا نمی‌تواند وجود این موانع را توجیهی برای عدم موفقیت خود ذكر كند، زیرا با غلبه بر این موانع است كه می‌تواند به قله برسد.

افکار عمومی این پرسش را مطرح می کنند که چگونه است مسئول عالی استان در چنین شرایط بحرانی کسب و کار و اوضاع اقتصادی، در مقابل مردم خود را متعهد به ایجاد 20 هزار شغل تا پایان سال می کند اما با این وجود از موانعی حرف بر زبان می آورد که هیچ تناسبی با تعهد بزرگ و لوازم آن ندارد.

آقای استاندار بدانند که تداوم این رویه چه بسا ابهاماتی را در افکار عمومی ایجاد خواهد کرد و مردم با کنار هم گذاشتن وعده های بزرگ و برخی موانع سطحی که جزو لاینفک در امور اجرایی است، به این نتیجه می رسند که گویی در چرخه و دور باطل مگاپروژه هایی هستند که در 4 سال گذشته نه تنها سفره آنان را رنگین نکرد بلکه سفره اشان به تدریج کوچک تر شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار