کد خبر: ۶۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 11 July 2018
چهره نام آشنای عرصه علم و دانایی به عشق فرزندان موطن مادری خود مدرسه 9 کلاسه احداث می‌کند تا به نوبه خود در این حوزه ادای دین کرده باشد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در شهر اردبیل برگزار شد، کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه توسط پروفسور رسول خدابخش فرزند برومند سبلان به زمین زده شد تا در فضایی به مساحت 1 هزار و 700 مترمربع و با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومانی این خیرخوش نام اردبیلی با تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز این واحد آموزشی احداث و تحویل آموزش و پرورش شود.
 
در این مراسم که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین و جمعی از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت برگزار شد، فرماندار اردبیل اظهار کرد: این واحد آموزشی در یکی از شهرک‌های جدیدالاحداث اردبیل اول شهرک کشاورزی احداث می‌شود تا دانش‌آموزان این منطقه به راحتی بتوانند در فرآیند آموزش و تربیت قرار گیرند.

جواد زنجانی خاطرنشان کرد: ما در اکثر شهرک‌های جدیدالاحداث اردبیل با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نوسازی مدارس در سال‌های آینده حداقل سه واحد آموزشی را در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در این شهرک‌ها راه‌اندازی کنیم.

وی با قدردانی از مشارکت خوب خیرین در احداث واحدهای آموزشی در مناطق کم برخوردار از فضای آموزشی بیان کرد: امیداریم مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس براساس خواسته خیرین نسبت به احداث و نامگذاری مدارس خیرساز اقدام کرده و هیچگونه تغییری را در کیفیت و نقشه اجرایی این مدارس اعمال نکنند.
 
فرماندار اردبیل ادامه داد: همین که یک اردبیلی با سابقه طولانی در عرصه علم و مجاهدت خاموش در این سنگر توانسته مدرسه‌ای را با تامین هزینه مورد نیاز احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش دهد قدردانی می‌کنیم و بر این باوریم این حرکت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز یک رشد و بالندگی در عرصه تعلیم و تربیت باشد.

زنجانی گفت: ما با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط به ویژه شهرداری و راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تا با تامین زمین راه را برای خیرین در احداث مدرسه هموار کنیم تا یک حرکت موثر و مفید در این عرصه شکل گیرد.

در این مراسم پروفسور رسول خدابخش از دانشمندان فیزیک هسته‌ای و هیئت امنای سازمان انرژی اتمی ایران گفت: من خود را بدهکار این استان می‌دانم و آمده‌ام بدهی خود را با ساخت دبیرستان 9 کلاسه تسویه کنم.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار