با حضور پرشور بانوان اردبیلی؛
همزمان با گرامی داشت هفته حجاب و عفاف، باحضور پرشور بانوان اردبیلی همایش بزرگ حجاب و عفاف در پارک بانوان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 15 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، در این همایش سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرعباس زاده، با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است، تصریح کرد: ضروری است در راستای حفظ ارزش زن و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده این فرهنگ بیش از این در شهر ترویج یابد.

وی گفت: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم در جامعه قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

میرعباس زاده ادامه داد: کرامت زن مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است چرا که حجاب تکلیفی از جانب پروردگار می باشد.

همچنین در این همایش از تندیس "الهه ی زندگی" به عنوان المان بانو در محوطه پارک بانوان رونمایی شده و برنامه های متنوع فرهنگی_ ورزشی اعم از همایش ورزش صبحگاهی و جشن روز دختر برگزار شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
با سلام و احترام
مسئولین محترم استان در خصوص حجاب و عفاف باید به صورت جدی تر کار کنند و در این زمینه فرهنگ سازی بشه، در حال حاضر متاسفانه با پدیده نوظهور کشف حجاب حتی در شهری مثل اردبیل مواجه هستیم! شهری که یک زمانی اکثر بانوانش دارای حجاب کامل و چادری بودند و از با حجاب ترین شهر های ایران در کنار یزد و کاشان و زنجان و ... به حساب می آمد و زبانزد بود، الان متاسفانه چند سالی میشه به یکی از شهرهایی در کشور تبدیل شده که شاهد گسترش بی حجابی در آن هستیم، برداشتن حجاب توسط خانم ها در مناطق گردشگری استان مثل حیران، جنگل فندقلو، پل معلق و ... همچنین دوچرخه سواری و ماشین سواری بدون روسری در مجموعه شورابیل که به تازگی رایج شده!
بخشی از این موضوع در سایه بی توجهی مسئولین استان هست: مواردی همچون بی تفاوتی نسبت به نصب ماهواره، عدم اجرای برنامه های فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب، عدم نظارت بر تولید یا واردات پوشاک نامتعارف به استان، عدم نظارت مناسب پلیس بر مناطق گردشگری و ...
اگه در این زمینه از طرف مسئولین به خصوص مسئولین فرهنگی و شهرداری و سایر ارگان های مرتبط کار مناسبی انجام نشه به یک عادت ناپسند تبدیل خواهد شد آن هم در پایتخت حسینیت و دارالارشاد اردبیل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
با سلام و احترام
ناشناس 945
مسولین بدلیل وضعیت استان (بیکاران، صنعت صفر استان، بودجه = 0 و هزار بدبختی دیگر) از شرم پنهان شده اند. به همین دلیل وضعیت را نمی بینند و انتظار شما از آنان بیهوده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار