بارش باران در مناطقی از استان
هم‌اکنون دمای هوای اردبیل به ۲۷ درجه رسیده که براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور اردبیل خنک‌ترین هوای کشور شناخته شده است.
کد خبر: ۶۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 17 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: اردبیلی‌ها امروز هوای بسیار خنک را سپری کردند و هم‌اکنون دمای هوای اردبیل به 27 درجه رسیده که براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور اردبیل خنک‌ترین هوای کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به این که بعد از روزها هوای بسیار گرم امروز شاهد هوای خنک و لطیفی در اردبیل بودیم افزود: امروز دمای هوای اردبیل به طور چشم‌گیری کاهش یافت که این امر خوشحالی اردبیلی‌ها و گردشگران و  مسافران را به دنبال داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای خنک از دیروز بیشتر نقاط استان را دربرگرفته به طوری که در بسیاری از مناطق استان شاهد بارش باران نیز بودیم و این بارش باران هم‌اکنون هم ادامه دارد.

دولتی‌مهر تصریح کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی هوای خنک از ظهر فردا به بعد از استان خارج می‌شود و انتظار می‌رود تا در روزهای آینده دمای هوا افزایش یاید و شاهد افزایش دمای منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در بسیاری از مناطق استان هوای خنک همراه با بارش پراکنده مشاهده می‌شود که این امر سبب خوشحالی مردم و گردشگران شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار