تابناک‌اردبیل گزارش می‌دهد
از برخی دستگاههای اجرایی خبر می‌رسد که روابط‌عمومی استانداری، لیستی گزینشی از نشریات را برای ارائه آگهی و رپرتاژ به ادارات ارسال کرده است.
کد خبر: ۶۳۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 17 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل،شنیده‌ها حاکیست که برخی دستگاههای اداری در مراجعه نشریات محلی برای دریافت آگهی ادعا و عنوان می کنند که آگهی‌ها و رپرتاژها با اولویت و مطابق با لیست پیشنهادی از سوی روابط عمومی استانداری میان نشریات توزیع می شود.

یکی از کارشناسان روابط عمومی به خبرنگار تابناک اردبیل گفت که گمان می رود برخی مطالب منتسب به روابط عمومی استانداری اردبیل در هفته های اخیر از ناحیه کسانی بوده باشد که مجموعه آنها در مکانیزم ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها ، کارنامه قابل قبولی کسب نکرده و احتمالاً بخواهند با این شیوه دست به اقدامات ایذایی بزنند.

او که خواست نامش فاش نشود، این را هم گفت که برخی رفتارهای شائبه‌برانگیز در دستگاههای اداری نه تنها به بروز چنین مطالبی دامن می‌زند بلکه عده‌ای برای لاپوشانی و فرافکنی تخلفات  و منافع شخصی خود در ایجاد انحصار و ارائه آگهی‌ها به نشریات خاص که از تعداد انگشتان دو دست نیز فراتر نیست، با زیرکی سعی می‌کنند به جای پاسخگویی، افکار عمومی را به سمت‌وسویی خاص منحرف و متمرکز کرده و هزینه‌های غیرقابل جبران سیاسی برای استاندار تحمیل کنند!     

با توجه به این که این شائبه در ادوار مختلف نیز مطرح بوده و روابط عمومی استانداری اردبیل از این منظر(حذف رسانه‌های منتقد و مخالف دولت از سهمیه آگهی) در مظان اتهام بوده است ضرورت دارد روابط عمومی استانداری در راستای وظیفه اطلاع‌رسانی ،شفاف‌سازی و دفاع از اعتبار و حقوق معنوی مجموعه استانداری، به این قبیل اخبار که به نظر می‌رسد نزدیک به شایعه و گمانه باشد، واکنش منطقی نشان دهد.

به گزارش تابناک اردبیل، فساد در زمینه توزیع آگهی‌های دولتی در استان اردبیل تا حدی است که نیمه دوم سال گذشته، پرونده حجیمی از تبانی در یکی از دستگاههای اداری در اردبیل که رسانه‌ها آن را میلیاردی اعلام کردند، کشف و همچنان ار سرنوشت این پرونده در مرجع قضایی خبری در دست نیست. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار