کد خبر: ۶۳۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 17 July 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، این روزها قطعی مکرر برق که با بی‌برنامگی‌ها نیز همراه است روند کار  و زندگی مردم را مختل کرده و سبب نارضایتی و کلافگی مردم استان در مناطق مختلف شده است.

از یک مغازه‌دار گرفته تا نانوا، مرغدار، گردشگران و مسافران همه از نوسانات و قطعی مکرر برق احساس نارضایتی دارند و خواستار رسیدگی مسئولان و برطرف کردن مشکل موجود هستند.

قطعی برق توام با گرمی هوا که نمی‌توان دردی از آن را دوا کرد نشان از کم توجهی و بی‌تدبیری برخی مسئولان به مطالبات مردم است که تنها راه‌حل آن صبر و شکیبابی مردم است.

همه گلایه‌مند از شرایط فعلی هستند و انتظار دارند تا هر چه سریع‌تر مسئولان برنامه مناسبی برای قطعی برق داشته باشند تا بیش از این برای مردم مشکل به وجود نیاید.

در طول چند روز گذشته و به خاطر این بی‌برنامگی‌ها یکی از نانواهای اهالی شهرستان پارس‌آباد به دلیل عدم اطلاع‌رسانی صحیح برنامه قطعی برق فقط خمیرش فاسد شد که به نشانه اعتراض خمیرهایی که خراب شده بود را جلوی اداره برق پارس‌آباد خالی کرد.

این مشکل فقط به یک نانوا ختم نمی‌شود یک نفر از این که فرزندش به دلیل قطعی برق ناهنگام در آسانسور گیر کرده می‌گوید؛ نفر دیگر از خرابی محصولاتش که باید در یخچال بمانند گلایه می‌کند و می‌گوید قطعی برق یخچالم را سوزاند در حالی که حتی اقساطش را به طور کامل پرداخت نکرده بودم؛ مرغداری ضرر و زیان خود را از مسئولان می‌طلبد و همه از این گلایه دارند که از کار و زندگی مانده‌اند و مسئولان باید هر چه سریع‌تر در این زمینه تدبیری بیندیشند.

مغازه‌دارانی که باید ماهانه اجاره ماهانه پرداخت کنند می‌گویند عمده کارهایشان با برق راه می‌افتد ولی اگر شرایط این طور ادامه یابد تاوان مالی سنگینی را پس خواهند داد.

با در نظر گرفتن شرایطی که هم‌اکنون وضعیت برق در شرایط بحرانی قرار دارد مسئولان باید چاره‌ای بیندیشند و تاوان آن را مردم پس ندهند چرا که گرمای سوزان و در برخی مناطق بالای 40 درجه مردم را کلافه کرده و همچنان ساعت‌هایی از روز مردم از کار و زندگی می‌افتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار