۵ نفر کشته و مصدوم شدند
بر اثر تصادف خونین و شدید دو دستگاه خودرو در محور اردبیل به خلخال سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 18 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل طی سانحه رانندگی که عصر سه شنبه در محور اردبیل به خلخال و در حدفاصل روستای خلف لو و آقباش رخ داد، سه نفر کشته و دو نفر با مصدومیت مواجه شدند.

این حادثه طی برخورد رخ به رخ یک دستگاه وانت پیکان که در مسیر اردبیل به سمت سه راهی فاراب حرکت می کرد با یک دستگاه سواری پژو با شماره پلاک غیربومی و احتمالا مسافر که در مسیر مقابل در حال حرکت بود، اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در این خصوص گفت: این حادثه به دلیل بی توجهی راننده پیکان وانت به جلو و خروج از مسیر اصلی به شانه خاکی و در ادامه تلاش برای اصلاح مسیر و ورود به راه اصلی که با از دست دادن کنترل خودرو همراه بوده رخ داده است.

سرهنگ حجت فتاحی ادامه داد: با از دست دادن کنترل خودرو، وانت پیکان در لاین مخالف با پژو پارس به صورت رخ به رخ تصادف کرده که در اثر شدت تصادف دو نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم جان خود را از دست داده اند.

تصادف خونین در محور اردبیل - خلخال ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت

وی فوت شدگان در صحنه تصادف را یک کودک سه ساله و یک زن ۶۵ ساله عنوان کرد و متذکر شد: راننده وانت پیکان نیز در اثر این تصادف مصدوم و متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان در خصوص وضعیت سایر سرنشینان خودرو سواری پژو نیز تاکید کرد که دو سرنشین دیگر سواری پژو شامل یک مرد و یک زن به دلیل مصدومیت به بیمارستان اردبیل اعزام شده و هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی می باشند.

وی با اشاره به فصل تابستان و افزایش سفرهای گردشگری در محورهای استان اردبیل، برلزوم توجه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و مسافران تاکید کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار