رئیس هیئت کشتی استان اردبیل:
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: لیگ باشگاه‌های کشتی جهان به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 19 July 2018
به گزارش تابناک اردبیل، داور جدی اظهار کرد: این مسابقات با حضور 13 الی 15 تیم از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، روسیه، ترکیه و ... در رشته کشتی فرنگی برگزار خواهد شد که قرار است سه تیم از کشورمان و یک تیم نیز از استان اردبیل در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

وی از اعزام معروفانی کشتی‌گیر اردبیلی به مسابقات کشتی فرنگی آسیایی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کشتی‌گیر بعد از درخشش در مسابقات کشوری قرار است عازم مسابقات آسیایی شود.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل ادامه داد: مهدی نوری کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان اردبیل نیز بعد کسب مقام سومی در مسابقات بین‌المللی گرجستان اعزام خواهد شد خود را برای مسابقات آسیایی جاکارتا آماده می‌کند.

جدی ادامه داد: در کنار مهدی نوری که به احتمال زیاد در مسابقات آسیایی جاکارتا در وزن 130 کیلوگرم حاضر خواهد شد علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و احد پازاج به عنوان مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از استان اردبیل در مسابقات آسیایی جاکارتا حاضر خواهند شد.

وی با قدردانی از همکاری نزدیک اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با هیئت کشتی در چهار سال اخیر تصریح کرد: ما هر ساله آئین تجلیل از کشتی‌گیران موفق و قهرمانان را انجام دادیم به طوری که در حد وسع و توان مالی سعی کردیم از این قهرمانان هم در کشتی فرنگی و هم آزاد تجلیلی شایسته انجام دهیم.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از مرمت سالن کشتی پارس‌آباد و راه‌اندازی خانه کشتی سرعین خبر داد و بیان کرد: در روستای نوشهر و آراللو سالن کشتی در حال احداث است و ما از ساخت سالن کشتی در بیله‌سوار نیز در حد اعتبارات و منابع خود حمایت می‌کنیم و انتظار داریم فرمانداری این شهرستان در این زمینه کمک کار ما باشد.

جدی به فروش یک دستگاه اتوبوس این هیئت و خرید مینی‌بوس به جای آن در اعزام و جابجایی تیم‌های کشتی و سرویس‌دهی به ورزشکاران این رشته خبر داد و گفت: ما سعی داریم تا با نوسازی امکانات این هیئت به ویژه در بخش خودرویی و تجهیزات مورد نیاز در خدمت شایسته اهالی این رشته باشیم.

وی افزود: در این چهار سال 80 نفر داور و مربی مورد حمایت هیئت کشتی قرار گرفتند و بیشترین حمایت را از مربیان و داوران جوان انجام دادیم به طوری که ارتقای داوری سه نفر تا سطح بین‌المللی و سه نفر به درجه دو کشتی را شاهد بودیم و در کنار آن سعی کردیم تا برای مربیان کارگاه دانش‌افزایی راه‌اندازی کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل اظهار کرد: در رده پایه و استعدادیابی نیز با همکاری آموزش و پرورش و مربیان جوان و توانمند خود نظیر حامد امان‌زاده، شهرام سمیعی، مشروطه و بهزاد حبیب‌زاده موفق شدیم تا نوجوانان و جوانان بیشماری را به این رشته ترغیب و تشویق کنیم.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار