با هدف حمایت از هنرهای نمایشی؛
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل از اجرای برنامه نمایش‌نامه خوانی "روایتی از حکایت ناتمام" ویژه بانوان اردبیلی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 20 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل،مجتبی لاله با اشاره به اینکه برنامه نمایش‌نامه‌خوانی "روایتی از حکایت ناتمام" در اردبیل اجرا می‌شود، اظهار کرد: با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان برنامه‌های مختلفی در این خصوص تدارک دیده شده و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با دهه کرامت و هفته اردبیل در فرهنگسرای بانوان، بیان کرد: نمایش‌خوانی "روایتی از حکایت ناتمام" عنوان برنامه فرهنگی است که در آمفی تئاتر فرهنگسرای بانوان روز شنبه 30 تیرماه سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل در تشریح سایر برنامه‌ها به برگزاری برنامه مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: نمایشگاه صنایع دستی با عنوان "عطر هنر بانو با هدف حمایت از کالای ایرانی و نشان دادن توانمندی‌های بانوان در محوطه پارک بانوان در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری اردبیل در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته که در حال حاضر این برنامه‌ها در پارک بانوان در حال اجرا است.

لاله ادامه داد: سه شنبه‌های مهدوی، کارگاه‌های آموزشی و روانشناسی یک فنجان حال خوب، خانه مادر و کودک، خانه مشاغل، ورزش صبحگاهی، کارگاه کتابخوانی، کلاس‌های آشپزی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مکان فرهنگی و اجتماعی است.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل همچنین به برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در روزهای اخیر با هدف ترویج فرهنگ حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: کارگاه آموزشی خبرنگاری، خبر نویسی و گویندگی ویژه بانوان نیز در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 11 صبح در فرهنگسرای بانوان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار