بازگشت کشتی اردبیل به دوران طلایی
اردبیل که سال‌ها بود در رشته کشتی فرنگی آسیا مدالی کسب نکرده بود این بار توسط یک جوانی از روستای ایمجه اردبیل توانست مدال طلا را کسب کند.
کد خبر: ۶۳۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 21 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام معروف‌خانی جوان روستای اردبیلی که توانست در مسابقات آسیایی هندوستان در رشته کشتی فرهنگی به مدال طلا دست یابد امروز با استقبال مردم و مسئولان وارد اردبیل شد.

 معروف‌خانی که تلاش‌ها و سختی‌های زیادی را برای کسب مدال طلای آسیا انجام داده بود امروز در آغوش خانواده و مردم قرار گرفت و شور  هیجانی خاص در بین مردم برقرار بود.

امروز فرودگاه اردبیل و خیابان‌های منتهی به فرودگاه مملو از جمعیتی بود که برای استقبال از جوانی آمده بودند که توانسته بود در رشته کشتی فرنگی برای کشورمان مدال طلا کسب کند.

اردبیل که سال‌ها بود در رشته کشتی فرنگی آسیا مدالی کسب نکرده بود این بار توسط یک جوانی از روستای ایمجه اردبیل توانست مدال طلا را کسب کند که یک افتخار بزرگ برای مردم استان بود.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/4/30/386656_773.jpg

امروز شور و حال خاصی در بین مردم استان برقرار بود و همگان آمده بودند تا به قهرمان اردبیلی که مدال طلای آسیا را کسب کرده بود خوش‌آمد گویی کنند.

معروف‌خانی در مسابقات آسیایی هندوستان علی‌رغم این که حریفانی قدرتمند داشت توانست به مدال طلا دست یابد.

اردبیل به کشتی‌گیر قهرمان خود افتخار می‌کند

معاون استاندار اردبیل گفت: از این که کشتی‌گیر جوان اردبیلی توانست در مسابقات آسیایی هند برای کشور عزیزمان مدال طلا کسب کند بسیار خوشحالیم و اردبیل به کشتی‌گیر جوان خود بهرام معروف‌خانی افتخار می‌کند.

بهمن حسین‌زاده با اشاره به این که امروز شاهد هستیم جوانی از دیار اردبیل توانسته در بام آسیا بایستد بسیار خوشحالیم افزود: این نشان می‌دهد که جوانان اردبیلی هر گاه اراده کنند می‌توانند در عرصه‌های مختلف موفق باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان استانی حمایت ویژه‌ای از قهرمانان ورزشی دارند و ما قدردان تلاش و زحمات افتخارآفرینانی هستند که پرچم ایران را به اهتزاز درمی‌آورند.

معاون استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی به میزبانی اردبیل گفت: با توج به ظرفیت‌های موجود این مسابقات به طور منظم برگزار می‌شود.

کسب مدال طلای آسیا توسط بهرام معروف‌خانی شایسته تحسین است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: کسب مدال طلای آسیا توسط بهرام معروف‌خانی شایسته تحسین است و ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم.

بهرام آقاخانی افزود: بعد از مدت ها یک اردبیلی در مسابقات آسیایی کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت که این نشان می دهد که در رشته کشتی فرنگی برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و می‌توانیم بعد از این شاهد کسب افتخارات از این خطه باشیم.

وی بیان کرد: از این که معروف‌خانی علی‌رغم داشتن حریفان قدرتمند مدال طلا را کسب کرد خوشحالیم و بی‌شک با حمایت‌های همه‌جانبه و برنامه‌ریزی منسجم شاهد درخشش این جوان اردبیلی خواهیم بود.

وی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان از قهرمانان ورزشی خبر داد و افزود: ما از قهرمانان ورزشی حمایت می‌کنیم چرا که این قهرمانان برای استان و کشور افتخارات زیادی کسب کرده‌اند.

مسابقات کشتی فرنگی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت با توجه به ظرفیت‌های لازم از جمله ورزشگاه رضازاده این مسابقات به طور باشکوه برگزار می‌شود.

جمال پیله‌ور از آمادگی اداره ورزش و جوانان شهرستان برای برگزاری رویدادهای مهم ورزشی خبر داد و افزود: در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی اساسی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده که امیدواریم بتوانیم سربلند از مسابقات خارج شویم.

وی گفت: بهرام معرو‌ف‌خانی یک سرمایه بزرگ برای اردبیل است که نام و آوازه اردبیل و کشومان را بلند کرد و توانست افتخارآفرین باشد.

پیله‌ور بیان کرد: ما قدردان قهرمانان ورزشی هستیم و از همه توان خود برای حمایت از قهرمانان ورزشی استفاده می‌کنیم تا بتوانند با انگیزه و امید در مسابقات ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند و ورزشکاران بااستعدادی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که حمایت از آنان اولویت اساسی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار