کد خبر: ۶۳۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 01 August 2018

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تهیه و بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار  می‌گیرد.

هر یک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1397 می‌توانند به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده کارنامه نتایج اولیه و تهیه پرینت از آن به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه یا شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه اقدام کنند. 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون سراسری سال 97 و انتخاب رشته با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان و تهیه پرینت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و بخش پیوست‌ها (شامل توضیحات و شرایط و ضوابط دانشگاهها موسسات آموزش عالی)، دفترچه هریک از گروههای آزمایشی و بخش پیوستها به تفکیک از صبح روز سه‌شنبه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور قرار گرفته است، اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی ( دفترچه شماره 2) این آزمون از صبح امروز سه‌شنبه تا روز شنبه ۲۰ مرداد در تمام باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند در صورت تمایل به دریافت دفترچه شماره 2، می‌توانند با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ 15.000 (پانزده هزار) ریال بابت هر دفترچه به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در مهلت معین نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

دفترچه مذکور رایگان بوده و بجز هزینه‌ای که برای کارمزد توزیع، تعیین گردیده هزینه‌ای دیگری نباید پرداخت شود.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1397 حاوی تمام شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد و تمام رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، رشته‌های تحصیلی مؤسساتی که به روش نیمه‌متمرکز دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور)، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین توضیحاتی دربارة نحوة تکمیل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته در هر یک از دوره‌های فوق‌الذکر هستند، همچنین نحوه مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و نحوه تکمیل کردن فرم انتخاب رشته است.

هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را دریافت کنند.

جزئیات کامل مربوط به چگونگی دریافت کارنامه اولیه آزمون سراسری از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار