تابناک بررسی می کند
روزنامه سازندگی لیستی از استاندارانی که با قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها باید با دولت خداحافظی کنند را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 01 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، روزنامه سازندگی ارگان رسانه ای حزب کارگزاران سازندگی امروز با انتشار لیستی از استانداران بازنشسته، نام اکبر بهنام جو را به عنوان یکی از 16 استاندار بازنشسته اعلام کرد که با قانون منع بکارگیری بازنشسته ها باید با دولت خداحافظی کند.

به گزارش تابناک اردبیل، امروز در شبکه های اجتماعی و در واکنش به این خبر روزنامه سازندگی، به نقل از یک منبع آگاه، بازنشسته بودن اکبر بهنام جو تکذیب و عنوان شد که وی اولاً کارمند دولت نبوده و ثانیاً چندین سال به زمان بازنشستگی اش زمان باقی مانده است.

این منبع که گمان می رود حامل پیام رسمی به این خبر غیرمنتظره در قالب غیررسمی است، هدف انتشاردهندگان این خبر را در راستای تضعیف جایگاه استاندار اردبیل دانسته و گفته است:مهندس بهنامجو با جدیت در راستای عملیاتی نمودن برنامه های پیش بینی شده و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در استان مشغول بوده و شبانه روز تلاش می کنند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/5/10/391135_270.jpg

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اولین واکنش به مصوبه مجلس مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان در عرصه‌های مدیریتی گفت: دولت و وزارت کشور همواره از جوانگرایی در عرصه‌های مدیریت استقبال و حمایت کرده و می‌کند.

وی افزود: ما با نفس تغییر مخالف نیستیم بر همین اساس طبق این مصوبه حدود 15 تن از استانداران تغییر خواهند کرد که به معاون سیاسی وزارت کشور ماموریت داده شده تا نیروها و افراد باتجربه از مجموعه وزارت کشور با اولویت معاونان فعلی استانداران جهت تصدی‌گری پس استاندار معرفی کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار