واکنش دفتر استاندار اردبیل به خبر بازنشستگی بهنامجو
مشاور استاندار اردربیل گفت: استاندار بعنوان سرباز نظام تا زمانی که مسوولان نظام صلاح بدانند همچنان به ایفای مسئولیت در استان ادامه می دهد.
کد خبر: ۶۳۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 01 August 2018

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی و اظهارات وزیر کشور مبنی بر تغییر 15 تن از استانداران  اشاره کرد و ادامه داد : شرایط خدمتی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به گونه ای بوده که سنوات خدمتی ایشان تکمیل نشده و مشمول قانون یادشده نیست و لذا ایشان به عنوان سرباز نظام و خدمتگزار مردم تا زمانی که مسوولان نظام صلاح بدانند همچنان با تلاش و اهتمام ، به ایفای مسوولیت در استان ادامه می دهد.

مشاور استاندار؛ انتشار خبری مبنی بر بازنشستگی استاندار اردبیل در برخی رسانه ها و فضای مجازی را تکذیب و اعلام نمود : خبر مزبور صحت ندارد.

قلندری ضمن تشکر از اهالی رسانه که در اطلاع رسانی و انتشار اخبار صحیح، مجموعه استانداری اردبیل را یاری می نمایند، از آنها خواست جهت درج و نشر اخبار از منابع موثق، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

شایان گفتن است که ارگان رسانه ای حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که اکبر بهنامجو جزو استاندارانی است که به خاطر بازنشسته بودن باید از مسئولیت خود کنار برود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار