کد خبر: ۶۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 04 August 2018
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسم افتتاح خانه کشتی سرعین که فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند این خانه کشتی بعد از گذشت 7 سال به بهره‌برداری رسید تا در اختیار کشتی‌گیران قرار گیرد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرعین با بیان این مطلب اظهار کرد: ما از سال 89 پیگیر خرید زمین و کارهای اجرایی و صدور مجوزهای قانونی برای احداث خانه کشتی سرعین بودیم که امروز با گذشت 7 سال شاهد بهره‌برداری و افتتاح این مجموعه هستیم.

موسی‌‌زاده خاطرنشان کرد: خانه کشتی سرعین در یک هزار و 600 مترمربع زیربنا در چهار طبقه و با تجهیزات کامل آماده شده تا کشتی‌گیران و اهالی ورزش از این مجموعه استفاده کنند.

وی افزود: ما در کنار تجهیز این خانه به تشک‌های کشتی نسبت به راه‌اندازی خوابگاه مناسب با پذیرش 80 نفر اقدام کردیم تا در صورت حضور کشتی‌گیران از مناطق مختلف از این فضا استفاده شود.
 
موسی‌زاده هزینه صرف شده برای احداث و تجهیز خانه کشتی سرعین را 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هر چند مسئولان استانی و شهرستانی همراه و کمک‌کار ما بودند اما بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را از جیب خودم انجام داده‌ام و با توجه به علاقه‌ای که به این رشته ورزشی دارم تلاش می‌کنم تا کشتی‌گیران بیشتری را در سرعین پرورش داده و تحویل عرصه‌های پهلوانی و قهرمانی دهیم.

وی با قدردانی از همکاری خوب هیئت کشتی استان در تجهیز سالن کشتی سرعین تصریح کرد: ما در آینده شاهد میزبانی مسابقات کشتی و رویدادهای متعدد در این شهرستان به صورت ملی و استانی خواهیم بود و امیدواریم کشتی‌گیران ما از فضای فراهم شده بهترین بهره و استفاده را ببرند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرعین از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواست؛ تا با توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نظیر سرعین به تقویت و توسعه فضاهای ورزشی با استقبال مردم همت کنند تا زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و گرایش جوانان به امر ورزش فراهم آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار