شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل کجاست
شایسته است استاندار اردبیل به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در راستای وظیفه نظارتی با این رویه خطرناک برخورد کند.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 05 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، دعوت گزینشی رسانه‌ها برای شرکت در نشست‌های خبری مسئولان در اردبیل، صرفاً داستان تلخ امروز نیست بلکه در ادوار مختلف این حربه با هدف حذف منتقدین ساری و جاری بوده اما در سالهای اخیر با ترفندهایی مسئله دار و شائبه برانگیز برخی ادارات، این نشست ها به محفلی برای "دورهمی" به اصطلاح خودی‌ها مبدل شده است.

اخبار موثق حکایت از این دارد که در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار، شماری از ادارات دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی معلوم‌الحال با حذف رسانه‌های منتقد، نشست‌های خبری تدارک دیده و در پناه رسانه‌های خودی و همسو و بدون مواجهه با حتی یک پرسش چالشی در این دورهمی‌ها، گزارش عملکرد یکسویه ارائه می‌کنند.  

ضرورت دارد استاندار اردبیل به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در راستای وظیفه نظارتی، ارزیابی عملکرد و سیاستگزاری در امر اطلاع رسانی دستگاههای اداری، این رویه خطرناک و ناپسند(تجلیل از رسانه های فعال در حوزه ...) را مورد بررسی قرار داده و زمینه های لازم را برای حضور همه رسانه‌های استان به عنوان پلهای ارتباطی با مردم و مورد وثوق افکار عمومی در نشست‌های خبری دستگاههای اداری و دولتی، نهادها و موسسات فراهم سازد.

براستی آیا این قبیل مدیریت های قبیلگی و جزم اندیشانه با سیاست های دولت تدبیر و امید سازگاری دارد یا خیر؟ مگر نه این است که این دولت خود را شفاف ترین دولت های 40 سالل اخیر معرفی کرده است!؟

انتهای پیام  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار