با گذشت چند ماه از وعده مسئولان
با وجود این که قرار بود یارانه کاغذ نشریات حذف شده استان اردبیل پرداخت شود اما تاکنون معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد حاضر به پاسخگویی دراین باره نیست.
کد خبر: ۶۴۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 06 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، پس از انتشار جدول واریز یارانه مطبوعات استانی در شش ماهه دوم سال 96 و بررسی میزان اختصاص یارانه به نشریات استان در نیمه دوم فروردین ماه جاری، مستندات بیانگر این بود که از میان 51 نشریه مشمول یارانه در استان اردبیل، تنها 35 نشریه در لیست دریافت یارانه قرار دارند و 16 نشریه با وجود اعلام وصول منظم و کسب امتیازات شاخص ضریب کیفی و نظم در انتشار از لیست یارانه کاغذ حذف شده اند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در راستای حمایت از حقوق تضییع شده مطبوعات محلی فعال ، اول اردیبهشت جاری در نامه ای به مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با درج لیست نشریات حذف شده از یارانه مطبوعات، خواستار بررسی و تجدیدنظر به منظور پرداخت یارانه نشریات شد.

با گذشت افزون بر3 ماه از این موضوع و پیگیری های مکرر حضوری و تلفنی مدیران مسئول و صاحبان نشریات محلی استان تاکنون پاسخی روشن و شفاف از معاونت مطبوعاتی درباره حذف یارانه کاغذ بیش از یک سوم مطبوعات محلی، استانی و منطقه ای ارائه نشده است.

انتظار بر این بود که در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار و در پاسداشت اهل قلم و روزنامه نگاران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وعده خود در این باره عمل می کرد اما نه تنها خبری در این باره نیست بلکه مسئولان این معاونت با بی اعتنایی با این مسئله برخورد کرده و اساساً حاضر به پاسخگویی در این خصوص نیستند.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار