مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: افزایش ابر و رگبار باران تا پایان هفته جاری در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۶۴۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 08 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری در ساعات عصر افزایش ابر و رگبار باران در نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بیشترین میزان بارش از شهرستان نیر با 7 میلیمتر گزارش شد، افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف استان آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با هوای خنک پیش‌بینی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت  طی ساعات عصر با افزایش ابر روبرو شده و در برخی از مناطق مه و بارش پراکنده نیز دور از انتظار نخواهد بود.

دولتی‌مهر با اشاره به اینکه در این مدت در مناطق مستعد رگبار و رعد و برق نیز پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روزهای آتی وزش باد تند نیز محتمل بوده و بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت هوای استان در روز پنجشنبه، توضیح داد: برای فردا آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد بوده و در برخی از مناطق با رگبار موقتی باران همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طی امروز نیز با افزایش چند درجه‌ای دما نسبت به روز گذشته مواجه خواهیم شد و در برخی مناطق رگبار باران نیز پیش‌بینی می‌شود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار