کد خبر: ۶۴۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 22 August 2018

فرماندار شهرستان خاش به همراه فرمانده سپاه؛ شهردار، مسئولان کمیته امداد و بهزیستی و سرپرست جمعیت هلال احمر و مدیران مراکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران این شهرستان از کارگاه آموزشی سوزن دوزی خواهران بسیجی بازدید و برای حل مشکلات این بانوان هنرمند قول مساعدت دادند .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش گفت: فعالیت قانونمند و سازمان یافته بانوان در قالب تشکیل تعاونی و زیرنظر سپاه و نهادهای خدمات رسان و مراکز آموزشی فنی و مهارتی سبب ارائه خدمات شایسته به بانوان و کیفی شدن تولیدات می شود .

وی اظهار داشت: نهادهای دولت آمادگی دارند با تمام توان برای حل مشکلات متقاضیان امر اشتغال پای کار بیایند و با قوت برنامه های حمایتی خود را پیاده کنند .

فرماندار خاش ادامه داد: معرفی توانمندی های شهرستان در حوزه های مختلف در دستور کار دولت بوده و قطعا با برنامه های منسجم و جذاب و اثرگذار می توانیم تولیدات منطقه را به دنیا عرضه کنیم و در بازارهای جهانی و داخلی کشور نقش آفرینی بانوان کارآفرین را شاهد باشیم .

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم گفت: بسیج و سپاه در راستای ارائه خدمات در حوزه های محرومیت زدائی از سالهای قبل برای حل مشکلات جامعه هدف و تلاش برای کاهش دادن آسیب های اجتماعی توانسته اند در مبحث اجرای پروژه های اشتغالزایی ورود پیدا کنند و هم اینک نیز فقط در مبحث آموزش سوزن دوزی حدود یکصد فرد متقاضی داریم که در انتظار فراگیری آموزش هستند و جدای از آن حدود بیست فرد مربی توانمند در کنارمان فعالیت دارند .

وی بیان کرد: به منظور گسترده کردن آموزشها یک کارگاه آموزشی صنایع دستی ایجاد کرده ایم که با همکاری فنی و حرفه ای و مراکز آموزشی دیگر می توانیم برای حل مشکلات متقاضیان برنامه ریزی و تدبیر کنیم .

سرهنگ فضلی ایجاد بازارچه های فروش محصولات صنایع دستی و فروش گیاهان دارویی و برپایی جشنواره ها و نمایشگاههای صنایع دستی و اعزام هنرمندان شهرستان را از دیگر برنامه های اولویت دار سپاه برای کمک به هنرمندان و حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار